Fitness Seller

Vista vs XP: the final battle

Peiling Peiling Vista of XP: the final battle

• Ik ben overgestapt op Vista en ben er tevreden over, het is een verbetering ten opzichte van XP

Stemmen: 28 23,9%
  • Ik heb Vista geprobeerd en vond het niets, ik zit nu weer op XP wat ik een beter en stabieler systee

Stemmen: 20 17,1%
  • Ik zal in de toekomst misschien upgraden naar Vista, maar op dit moment is XP voor mij de betere keu

Stemmen: 20 17,1%
  • Ik blijf bij XP en wacht op W7

Stemmen: 22 18,8%
  • Ik gebruik OSX/Linux/... en heb nergens last van , ha!

Stemmen: 10 8,5%
  • Andere mening / situatie

Stemmen: 17 14,5%

• Totaal stemmers
    117
op mijn nieuwe computer zet ik denk ik linux (ubuntu) voor het dagelijkse gebruik en vista voor de games, vanwege directx 10, wat ook de enige maar dan ook de enige reden is om vista te hebben.

My bad dan. Maar kvind wel dat je 4gb nodig hebt met vista tbh.. Op kot gebruik ik 2gb met vista en thuis 4gb en thuis bolt het echt merkelijk beter :eek:

en je kan die bevestiging bij alles vragen afzetten in control panel - user account - turn user account control off
dan vraagt die niks meer

My bad dan. Maar kvind wel dat je 4gb nodig hebt met vista tbh.. Op kot gebruik ik 2gb met vista en thuis 4gb en thuis bolt het echt merkelijk beter :eek:

en je kan die bevestiging bij alles vragen afzetten in control panel - user account - turn user account control off
dan vraagt die niks meer

Tja, ik heb hem draaien op 3Gb. Kan niet vergelijken met 4Gb.
Gemiddeld door Vista alleen is ongeveer 30% van mijn Ram belast. Op zich
nog aanvaardbaar dus.

En thanks for the tip ;)

:orly:

waar dat ergens? :p

Ik heb de tijd nog niet genomen om erachter te zoeken ...

Start > "Gebruiker" ( gewoon op je afbeelding klikken ) > Gebruikersaccountbeheer in -of uitschakelen;)

Ja, ik kan er niet mee omgaan. Heb 0 geduld, zeker als het op windows aankomt.
En nu snel terug naar je joystickje.

Op je teentjes getrapt:)
Loop dan gewoon niet te zeuren als je er niet mee om kan gaan:o

Start]Op je teentjes getrapt:)
Loop dan gewoon niet te zeuren als je er niet mee om kan gaan:o
Check even topic, mening werd gevraagd.
Ik ben iemand die nog nooit ervaring had met vista en maar een paar keer heeft gebruikt.
En het werkt gewoon k*t, klaar. Eerste indruk betekent het meest nerdje.
Ik ga me niet net zoals jou verdiepen in onzin als het niet nodig is, xp draait gewoon nog perfect hier.

andere mening:

Ik ben overgestapt op Vista en mijn vrouw is er tevreden over, het is een verbetering ten opzichte van XP

ik gebruik liever Linux.
:p

Schijnt dat Vista achter je rug om plots gaat defragmenteren enzo. Lijkt me uiterst vervelend, je zit te werken op je pc en plots gaat ie heel je HD herschikken (trouwens zeer slecht om defragmenteren terwijl je werkt op de PC).
wanneer het dagelijks gebeurt, zoals bij Vista, zal de belasting niet zo groot zijn.

tip: ga in Vista eerst je mail kijken en na 10 minuutjes je office-taken.
;)

die filmpjes zijn wel lachen ja en kan je posten in het gare hanenhok

hier mag je wel eens uitleggen hoe het echt te werk gaat, microsoft gaat adverteren omdat vista niet zou werken?:rolleyes:
Ja, misschien wel ja. Aangezien Steve Ballmer bedrijven aanraadt om nooit over te stappen op vista. W7 komt eraan. Vista wordt de epic fail ever van MS.

W7 wordt wat Vista had moeten zijn.

die filmpjes zijn wel lachen ja en kan je posten in het gare hanenhok
Haha

Steve Ballmer:
http://www.youtube.com/watch?v=wvsboPUjrGc

Vista is zo slecht niet als jullie beweren. 5 jaar geleden was iedereen tegen windows XP, en bleef iedereen windows 2000 draaien, tot na een tijdje ze dan toch overgestapt hebben. Nu is windows Xp plots zoveel beter als windows Vista, en binnen 4 jaar zal het wss wel weer net hetzelfde zijn met Vista. Ofwel moet Vista net zo slecht zijn als ME maar dat betwijfel ik sterk, heb hier nooit problemen met Vista..

sinds iets meer dan een jaar draai ik vista op het merendeel van me pc's...
besturingssysteem valt nog mee..na wat finetune.. lol, vond xp ook helemaal niet zo geweldig ..windows 2000 vond ik vele malen stabieler.

Ivm met dat ram geheuge... vista draait prima op 1gig.. heb het besturingssysteem ook op oude systemen van me getest en draaide ook nog steeds vlekkeloos(Amd Xp 3000+ en zelf een oude 1800+), moet zeggen waarschijnlijk ben ik de enigste lol... maar heb tot nu toe.. een stuk meer problemen gehad met xp...(op n 12 tal pc's) dan met vista....

hoezo windows 7 word wat vista had moeten zijn? windows 7 is gwn een kleine upgrade in de interface en een paar dingen aangepast, de basis funderingen voor de toekomstige versies van windows zijn gelegd in windows VISTA, als je kijkt naar de ontwikkeling van windows 7 had je mss al lang gezien dat onder de motorkap weinig word aangepast, de basis was er al met VISTA

hoezo windows 7 word wat vista had moeten zijn? windows 7 is gwn een kleine upgrade in de interface en een paar dingen aangepast, de basis funderingen voor de toekomstige versies van windows zijn gelegd in windows VISTA, als je kijkt naar de ontwikkeling van windows 7 had je mss al lang gezien dat onder de motorkap weinig word aangepast, de basis was er al met VISTA
precies wat ik dus bedoel.

Ze gaan het presenteren als een NIEUW OS...maar het wordt gewoon wat vista had moeten zijn.

precies wat ik dus bedoel.

Ze gaan het presenteren als een NIEUW OS...maar het wordt gewoon wat vista had moeten zijn.

wtf? lees mn post is opnieuw, ik zeg dat windows 7 een kleine upgrade op windows vista is en juist NIET wat windows vista moest zijn
de funderingen zitten al lang in vista

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven