Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
My bad dan. Maar kvind wel dat je 4gb nodig hebt met vista tbh.. Op kot gebruik ik 2gb met vista en thuis 4gb en thuis bolt het echt merkelijk beter
en je kan die bevestiging bij alles vragen afzetten in control panel - user account - turn user account control off
dan vraagt die niks meer
waar dat ergens?
Ik heb de tijd nog niet genomen om erachter te zoeken ...
Ja, ik kan er niet mee omgaan. Heb 0 geduld, zeker als het op windows aankomt.
En nu snel terug naar je joystickje.
Check even topic, mening werd gevraagd.Start]Op je teentjes getrapt
Loop dan gewoon niet te zeuren als je er niet mee om kan gaan![]()
wanneer het dagelijks gebeurt, zoals bij Vista, zal de belasting niet zo groot zijn.Schijnt dat Vista achter je rug om plots gaat defragmenteren enzo. Lijkt me uiterst vervelend, je zit te werken op je pc en plots gaat ie heel je HD herschikken (trouwens zeer slecht om defragmenteren terwijl je werkt op de PC).
die filmpjes zijn wel lachen ja en kan je posten in het gare hanenhok
Ja, misschien wel ja. Aangezien Steve Ballmer bedrijven aanraadt om nooit over te stappen op vista. W7 komt eraan. Vista wordt de epic fail ever van MS.die filmpjes zijn wel lachen ja en kan je posten in het gare hanenhok
hier mag je wel eens uitleggen hoe het echt te werk gaat, microsoft gaat adverteren omdat vista niet zou werken?![]()
Hahadie filmpjes zijn wel lachen ja en kan je posten in het gare hanenhok
Ja, misschien wel ja. Aangezien Steve Ballmer bedrijven aanraadt om nooit over te stappen op vista. W7 komt eraan. Vista wordt de epic fail ever van MS.
W7 wordt wat Vista had moeten zijn.
Haha
Het zal een nek-aan-nek race worden
precies wat ik dus bedoel.hoezo windows 7 word wat vista had moeten zijn? windows 7 is gwn een kleine upgrade in de interface en een paar dingen aangepast, de basis funderingen voor de toekomstige versies van windows zijn gelegd in windows VISTA, als je kijkt naar de ontwikkeling van windows 7 had je mss al lang gezien dat onder de motorkap weinig word aangepast, de basis was er al met VISTA
precies wat ik dus bedoel.
Ze gaan het presenteren als een NIEUW OS...maar het wordt gewoon wat vista had moeten zijn.