Henri108
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 139
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook antioxidanten zijn echter vooral een marketing hype geworden (denk aan "superfoods", complete onzin en geldverspilling). Het is in elk geval niet bewezen dat ze essentieel zijn voor het lichaam. Een teveel kan wel gevaarlijk zijn, dus daar moet je ook mee uitkijken. Verder is er niets mis met een dieet met relatief veel groenten/fruit natuurlijk. De vraag is hier of ze echt onmisbaar zijn, met name als het doel BB is. Waarom beiden niet? Mijn ervaring is dat dat net moeilijk is voor veel trainees, omdat ze al veel moeten eten, bij mensen die moeilijk aankomen al helemaal. De TS heeft onder DBB begeleiding gestaan en ik weet dus dat hij het er niet altijd makkelijk mee heeft.

Ik eet het ook nog amper.......... ranzig man... ik knal er wel 2 vitamine pillen in en omega capsules, bakken/koken met omegas.

??Goeie vraag niet....
? juist.. dus alles waar ze zin in hadden met mate want dik waren ze niet. Die zaten iig niet op een groente dieet ofso.. of Sonja Bakker... etc
Ok...Ik eet het ook nog amper.......... ranzig man... ik knal er wel 2 vitamine pillen in en omega capsules, bakken/koken met omegas.
Als ik bijv een bord brocolli eet met veel kip en wat carbs (smerige aardappels).. OF whatever.. na 1 uur honger.. KUT groente.
Volgens mij is dat spul niet voor iedereen zo geweldig..
Wat ik dan wel doe is pasta met een groente mix en dan toch al die groente eten.... maar mijn lichaam zegt steeds waarom eet je die zooi
Waarom zou je lichaam anders protesteren tegen de groente??Goeie vraag niet....
Beste voel ik me op een MIX van .....Carbs.. eiwit..... vet....... no matter wat het is als het maar geen groente zijn.
Zelfde verhaal als je moet nekken van iets .. JE LICHAAM ZEGT DAT HET ROMMEL IS, en iedereen werkt anders!
Als je niet naar je lichaam luistert ... bad idea.
Ik heb aardig wat verhalen gelezen van mensen van 100+.. wat aten ze? juist.. dus alles waar ze zin in hadden met mate want dik waren ze niet. Die zaten iig niet op een groente dieet ofso.. of Sonja Bakker... etc
U get my point
je hebt ook van die mensen die jaren op pizzas ONLY teren maar die worden inderdaad niet oud.. dan kom je wel wat vezels en vitamines etc tekort ja.. en te veel transvetten (N)
Ik eet het ook nog amper.......... ranzig man... ik knal er wel 2 vitamine pillen in en omega capsules, bakken/koken met omegas.
Als ik bijv een bord brocolli eet met veel kip en wat carbs (smerige aardappels).. OF whatever.. na 1 uur honger.. KUT groente.
Wat ik dan wel doe is pasta met een groente mix en dan toch al die groente eten.... maar mijn lichaam zegt steeds waarom eet je die zooi
Beste voel ik me op een MIX van .....Carbs.. eiwit..... vet....... no matter wat het is als het maar geen groente zijn.
Zelfde verhaal als je moet nekken van iets .. JE LICHAAM ZEGT DAT HET ROMMEL IS, en iedereen werkt anders!
Ik heb aardig wat verhalen gelezen van mensen van 100+.. wat aten ze? juist.. dus alles waar ze zin in hadden met mate want dik waren ze niet. Die zaten iig niet op een groente dieet ofso.. of Sonja Bakker... etc
U get my point
je hebt ook van die mensen die jaren op pizzas ONLY teren maar die worden inderdaad niet oud.. dan kom je wel wat vezels en vitamines etc tekort ja.. en te veel transvetten (N)
eet ook geen groente simpelweg omdat het niet in me schema past wel sinds een week 2 appels per dag om toch maar eens me havermout iets op te leuken
eet maar 200 gram vis per dag dus dat is volgens mij niet zo veel .. wel 20 eieren per dag daarmee kom ik al op de aanbevolen hoeveelheid natrium per dag zie ik net![]()
Ik eet 5 eieren per dag en heb al moeite om niet meer dan 2g/kg lichaamsgewicht eiwitten binnen te krijgen omdat ik gek ben op vlees
. Je eet ook al bijna je dagelijkse behoefte aan vet alleen in die 20 eieren.niet allemaal met eigeel natuurlijk10 met en 10 zonder atm.. eet eigenlijk alleen sporadisch vlees .. vandaag zat ik over de 500 gram eiwit maar daar ontkom je haast niet aan als je 7000 kcal eet normaal eet ik rond de 350 gram eiwit als ik de plantaardige bronnen mee tel
lichamelijk zwaar werk, iedere dag trainen en een iets sneller draaiende schildklier = veel eten maar heeft ook nadelen namelijk 7-8x per dag naar de wc... maar normaal eet ik rond de 4100 kcal althans dat probeer ik laatste 3 weken zit ik er gemiddeld iedere dag wel 1500-3000 kcal boven![]()
En orale steroiden zijn goed he.Ik eet het ook nog amper.......... ranzig man... ik knal er wel 2 vitamine pillen in en omega capsules, bakken/koken met omegas.
U get my point