MuscleMeat

Vlinderbommen

wat een speelgoed
nep spul

Bruin gaat inderdaad harder als gekleurde. Vriend van me had ze vorig jaar voor 4 euro p. stuk ofzo, en geen 1 deedt het er.

Koop btw gwoon lawinepijlen, zet ze goed vast in de grond en je hebt een veel hardere knal!

die bruine gaan cker harder had ze dit jaar ook wat een knal geven die dingen
ik had 12 van die supervlinders voor 20 euro
succes ermee

Laatst bewerkt:
ooooh dat mag helemaal niet in nederland:p

Pas maar op als die in je hand knalt kan je voorlopig niet meer fitnessen ;)

ik kan niet wachten op oud en nieuw :o
voetzoeker lawinepijl in een portiek gooien, hihi

ik noemde die dingen altijd toffies, van dat snoepje weetje, ik had ze toen voor 10 voor 10 euro... straatprijs hoor ;)

Bruine zijn Big Spanish Cracker
de gekleurde zijn de bekende "op de leggen" vlinders deze zijn weinig tot niet meer te krijgen

Die gekleurde komen toch van het vroegere ''BEX'' af?

Echt jammer dat da eigelijk echt voor mijn tijd was, maar daar was echt alles te krijgen :)

Heb gister bij undercover in Nederland gezien dat je hier in Nederland heel makkelijk aan wapens kan komen. Ik denk dat ik dit jaar maar voor de handgranaten ga :D
Dat is pas echt vuurwerk:thumbs: hou toch eens op met dat kinderspel.

Heb gister bij undercover in Nederland gezien dat je hier in Nederland heel makkelijk aan wapens kan komen. Ik denk dat ik dit jaar maar voor de handgranaten ga :D
Dat is pas echt vuurwerk:thumbs: hou toch eens op met dat kinderspel.

maak dan gewoon je eigen bom van 5 kilo ofzo

• Topic Starter Topic Starter
ik hoef alleen maar de bruine te hebben (A) is er niemand die zelf naar belgie of duitsland gaat en me toevallig wat kan leveren in groningen :P?

De BSC in witte doos (karton 30/10) zijn nog harder dan de BSC in zwarte doos. Gekleurd stelt niets meer voor tegenwoordig.

Het lijkt me overigens sterk dat je eraan kunt komen in Groningen. Geen handelaar die vanuit het zuiden helemaal naar het noorden gaat voor zo'n klein aantal.

Overigens hoor ik hier mensen weer over mortieren praten. Dat zijn buizen jongens. Salutes zijn de zogenaamde knalshells. Het hardste knalvuurwerk verkrijgbaar. 4" wordt veel verkocht dit jaar (Triplex). Dit shit wordt door iedereen zomaar op de grond gegooid. Helemaal gek. Daarbij lijkt zo'n supervlinder echt een scheet.

Haha ik weet niet wat voor lawinepijlen jij had of wat jij daaronder verstaat, maar een goede lawinepijl (zink 901 bijvoorbeeld) gaat STUKKEN harder dan een supervlinder. ;)

Dat lijkt misschien zo, omdat een lawinepijl mooi doorgalmd in de lucht. Maar wanneer je ze vlak na elkaar op de grond afsteekt hoor je dat de knal nagenoeg het zelfde is. En ja dan heb ik het ook over de zink901.

Geef mij maar astronauten, die zijn da b0MbA

Terug
Naar boven