MuscleMeat

Voeding en droogtrainen.

Mike023

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
103kg
Hi All,

Ik zal me even voorstellen, ik ben mike, 28 jaar, 107 kilo.

Ik ben sinds 4 maanden weer aan het trainen (3 a 4x per week), daar ik echt een pens heb gekregen en wil er nu weer wat aan doen. Ik heb zo´n 2a3 jaar niet meer getraind en daarvoor echt 5 jaar fanatiek getrained.

Qua trainen gaat het nu best goed, ik begin weer massa te krijgen, alleen die pens wil maar niet verdwijnen. Ik merk wel dat mijn broeken iets losser gaan zitten.

Ik denk dat ik heel veel kan winnen met voeding, maar daar heb ik de ballen verstand van, ik wil zo veel mogelijk goed en gedosseerd eten.

Is er iemand die mij kan helpen met een goed voedingsschema (wat te combineren valt met een kantoor baan) en eventueel trainingschema, dus niet te gek. Zodat ik lekker door kan gaan met trainen maar ook wat beter met voeding kan omgaan en hopelijk wat van die buik kwijt te raken.

Alvast bedankt!

Gr. Mike
(p.s. als dit bericht onder een ander onderwerp moet, laat het me even weten, dan plaats ik het onder een ander onderwerp)

Ga eens wat doelen opstellen voor jezelf, brute massa aanzetten i.c.m een hoop gewicht verliezen zal nooit gaan werken. Het is óf cutten óf bulken, daar tussenin gaan zitten zal niet echt veel uithalen. Misschien dat het verstandig is om vanaf nu tot aan het voorjaar(april/mei) flink aan je voeding te gaan sleutelen + 3 of 4 keer in de week intensieve cardio. Als je dan redelijk wat vet kwijt bent, let's say zo rond de 80 kilo dan langzaam aan weer gaan starten met krachtraining. Al ben je nog zo buff als je vetpercentage hoog is zal niemand het aan je zien....tenzij je Lee Priest bent natuurlijk :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lees de stickies. Niemand gaat een schema voor je maken. Als je de verschillende stickies leest kan je zelf een voedingsschemamaken. post die hier zodat ie beoordeeld kan worden. suc6!

Oew of lees burn the fat feed the muscle

Hi All,

Ik zal me even voorstellen, ik ben mike, 28 jaar, 107 kilo.

Ik ben sinds 4 maanden weer aan het trainen (3 a 4x per week), daar ik echt een pens heb gekregen en wil er nu weer wat aan doen. Ik heb zo´n 2a3 jaar niet meer getraind en daarvoor echt 5 jaar fanatiek getrained.

Qua trainen gaat het nu best goed, ik begin weer massa te krijgen, alleen die pens wil maar niet verdwijnen. Ik merk wel dat mijn broeken iets losser gaan zitten.

Ik denk dat ik heel veel kan winnen met voeding, maar daar heb ik de ballen verstand van, ik wil zo veel mogelijk goed en gedosseerd eten.

Is er iemand die mij kan helpen met een goed voedingsschema (wat te combineren valt met een kantoor baan) en eventueel trainingschema, dus niet te gek. Zodat ik lekker door kan gaan met trainen maar ook wat beter met voeding kan omgaan en hopelijk wat van die buik kwijt te raken.

Alvast bedankt!

Gr. Mike
(p.s. als dit bericht onder een ander onderwerp moet, laat het me even weten, dan plaats ik het onder een ander onderwerp)

zie ik daar tegenspraak?

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de vlugge reacties. Ik moet me idd maar gaan concentreren op het doorgtrainen, tot ik een voor mij acceptabel vet percentage heb, al hoewel ik het bulken wel leuker vind om te doen ghehehe.

Tegenspraak, nee. Helang gewoon getraind, maar ik was wat jongen en het ging wat makkelijker. Later ook wat voedingschema´s geprobeerd, met appelstroop, pindakaas, kipfilet, ananas niet op siroop en ongezouten noten. Achteraf bleek het een K## schema te zijn.
Het is, soms, moeilijk om tussen alle aangeboden info, de goede info te kiezen. Maar goed ik zal doormiddel van het snuffelen op dit forum iets proberen op papier te zetten en dan mogen jullie het afschieten, daar waar nodig :-)

Terug
Naar boven