spongebob123
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 71kg
Yo, ik heb al meerdere topics gemaakt over vet verliezen en ben nu vast beraden te gaan cutten en een goed voedingsschema te maken. Ik heb op dit moment 12-13 % bf en wil dit verlagen naar 8-9 % in korte tijd. Ik woon nog thuis en ik ga naar school daarom is het lastig bepaalde voedingsmiddelen te gebruiken en alles goed te timen, want op schooldagen kan het altijd wel veranderen.
Ik heb niet veel keuzes qua voeding dus heb ik een schema gemaakt met de dingen die ik heb.
Ontbijt: 1 kom krokante muesli met halfvolle melk, 1 glas vruchtensap (sinaasappelsap/multi) of een smoothi met banaan.
10.00 pauze: 2 bruine volkoren boterhammen met pindakaas/vleeswaren/kaas, snack (koekje of chocolade)
12:00 pauze: 2 bruine volkoren boterhammen met pindakaas/vleeswaren/kaas, pakje vruchtensap of melk
3:00 pauze: snack (koekjes of chocolade), stuk fruit (appel of banaan).
Als ik uit school kom drink ik meestal een kop thee of neem 1 glas frisdrank met nog een koekje. Dan eet ik om half 7 avondeten en kan hier helaas niet kiezen wat ik ga eten. Voor het slapen eet ik een bakje magere yoghurt of kwark. Tussendoor drink ik veel water en gebruik ook elke ochtend voor het eten creatine.
Ik heb niet echt een trainingsschema vanwege mijn drukke week, maar het ziet er een beetje zo uit:
Maandag: 1 uur trainen full upper body, voetbaltraining
Dinsdag: rust
Woensdag: vechtsporttraining
Donderdag: 1 uur full upper body (meestal weinig rug en abs), voetbaltraining
Vrijdag: vechtsporttraining
Zaterdag: voetbal
Dit is dus mijn plan ik hoop dat jullie mij tips en advies en kritiek kunnen geven. Mvg.
Ik heb niet veel keuzes qua voeding dus heb ik een schema gemaakt met de dingen die ik heb.
Ontbijt: 1 kom krokante muesli met halfvolle melk, 1 glas vruchtensap (sinaasappelsap/multi) of een smoothi met banaan.
10.00 pauze: 2 bruine volkoren boterhammen met pindakaas/vleeswaren/kaas, snack (koekje of chocolade)
12:00 pauze: 2 bruine volkoren boterhammen met pindakaas/vleeswaren/kaas, pakje vruchtensap of melk
3:00 pauze: snack (koekjes of chocolade), stuk fruit (appel of banaan).
Als ik uit school kom drink ik meestal een kop thee of neem 1 glas frisdrank met nog een koekje. Dan eet ik om half 7 avondeten en kan hier helaas niet kiezen wat ik ga eten. Voor het slapen eet ik een bakje magere yoghurt of kwark. Tussendoor drink ik veel water en gebruik ook elke ochtend voor het eten creatine.
Ik heb niet echt een trainingsschema vanwege mijn drukke week, maar het ziet er een beetje zo uit:
Maandag: 1 uur trainen full upper body, voetbaltraining
Dinsdag: rust
Woensdag: vechtsporttraining
Donderdag: 1 uur full upper body (meestal weinig rug en abs), voetbaltraining
Vrijdag: vechtsporttraining
Zaterdag: voetbal
Dit is dus mijn plan ik hoop dat jullie mij tips en advies en kritiek kunnen geven. Mvg.