MuscleMeat

Voeding tijdens cut

fx0

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
77kg
Hoi,

ik ben nieuw op het forum en khad een vraagje ivm voeding (had je het geraden?) Na de stickies te doorzoeken heb ik eigenlijk geen antwoord gevonden dus zo maar ff vragen dan:

Er is ergens een topic met uitleg zodat ik kan berekenen hoeveel ik precies meer of minder moet eten? Ik probeer nl. te cutten maar ik weet niet echt te beginnen aan een voedingsschema zonder dat ik precies weet hoeveel ik moet aanpassen in men voeding ??? Eens dat opgesteld is de bedoeling om 3-4 keer/week +- 2u cardio te doen. Eerst had ik graag ff dit opgelost zien :(

Alvast bedankt :)

stats?

• Topic Starter Topic Starter
84kg / 180cm / 20% BF :o, wel ff opmerken dat ik absoluut uit conditie ben :) dus ik doe dit niet direct om men spieren te laten uitkomen, maar meer om het overtollige vet te burnen.

wat is je huidige voedingscchema?wat eet je zoals? hoeveel kcal?

Momenteel heb ik nog geen schema opgesteld, juist omdat ik niet precies weet hoeveel kcal, evk e.d. ik erin moet steken. Minimaal onderhoud kwam neer op +- 1950Kcal per dag, maar ik heb eruit begrepen dat ik ook rekening moet houden met cardio en kt. Er stond wel nergens bij hoe ik die extra inname daarvoor precies kan berekenen ??? google werkt ook niet echt mee vandaag :(

Zoiets?

1 De hele dag stilzitten
1,2 Weinig of geen training, kantoorwerk
1,375 Lichte training/sport 1-3 dagen per week
1,55 Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week
1,75 Zware training/sport 6-7 dagen per week --- x 1.725
1,9 Zware dagelijkse training/sport plus lichamelijk werk of
twee keer per dag trainen, marathon, voetbalkamp, wedstrijd, etc.

1,55 Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week

Dit lijkt me zo een beetje te kloppen aangezien ik op niet-WO dagen ook wel een aantal uren ga indoor muurklimmen. Doe ik dan gewoon mijn onderhoudsinname x 1,55? En EVK ratio? Alvast bedankt zover!

nooit langer als 1 uur cardio doen

hoog in eiwitten zitten en hoog in goede vetten en laag in kh

Terug
Naar boven