MuscleMeat

voeding tijdens "cutfase"

Exterminator

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
82kg
Maakt het veel uit wat voor voeding men eet in de cutfase om droog te komen? Ook al verbrand je meer dan je eet door voldoende te sporten. Bedoel hierbij wel nog voldoende eiwitten te eten, +- 2-3x men gewicht in eiwit, de rest verdeelt over koolhydraten en vetten. Enkele voorbeelden om mijn vraag duidelijker te maken; men moet bruine rijst/pasta/brood eten ipv witte. Melk is ook niet goed , sommige zeggen zelfs bepaalde fruit is niet goed. En alleen gezonde vetten, dus geen dierlijke vetten. Klopt dit of maakt het allemaal geen .... uit zolang je maar voldoende verbrand en voldoende eiwitten binnenspeelt? Vind dit een zeer belangrijk deel van heel het bodybuilding gedoe en vind hierover zoveel verschillende artikels en meningen dat men nog niet weet hoe of wat het juist ineen zit. Wat zijn jullie meningen en ervaringen hier mee?

In de basis moet je minder calorieën binnen krijgen dan je verbrand.

Next up is eiwit inname. Omdat je zwaar traint heb je behoefte aan (iets) meer eiwit.

Verder moet je uiteraard wel gezond blijven eten (vraag maar aan je moeder).

Waarom is melk niet goed? Zolang je er niet mee overdrijft in je cut fase.

Waarom is melk niet goed? Zolang je er niet mee overdrijft in je cut fase.

zelfs als je wel zou overdrijven.

(sterker nog, zuivel werkt positief... bemoeilijkt bijvoorbeeld vetopname, zodat je meer vet uitpoept die je dus niet hoeft te verbranden).

je moet onder je onderhoud eten, en dan alles mooi verdelen tussen e k v.belangrijkste vind ik tijdens de cut men eiwitten verhogen.

• Topic Starter Topic Starter
ok nice thanks, dan kan ik nog steeds lekker eten :P en iets gemakkelijker dan ik dacht hehe

Terug
Naar boven