TimWillebrands
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 63kg
Hallo,
Ik ben 17 jaar, ongeveer 1.74 meter lang en weeg ''maar'' 64kg. Mijn ouders zeggen altijd dat ik te weinig eet en veel te mager ben etc.
Ik train nu sinds 1 maand ofzo 4 dagen in de week. En ik heb het gevoel dat ik niet veel spiermassa opbouw en snel moe ben omdat ik te weinig eet. En sinds dat ik ben gaan trainen word ik ook alleen maar smaller ipv breder.
Trainingsschema:
- Maandag: Borst
- Woensdag: Triceps+biceps
- Vrijdag: Nek/schouders
- Zondag: Benen/rug
Doe iedere dag wel buikspier oefeningen en altijd 15 minuten cardio. Ik at eerst altijd 4 boterhammen per dag en warm eten en voor de rest niks.
Heb het gevoel dat dat te weinig is dus wil nu dit gaan eten (moet niet te ingewikkeld zijn vanwege school etc)
7.15: Kom Brinta, glas halfvolle melk, 1 boterham kipfilet of rookvlees
10.15: 1 boterham 30+ kaas, water
12.30: 1 boterhammen kipfilet of rookvlees. 1 boterham met stroop
15.30: appel of banaan + 1 boterham met kipfilet of rookvlees
17.30: wat de pot schaft
21.00: kom met kwark
Drink alleen maar water behalve dan smorgens een glas melk.
Ik weet dus eigenlijk niet of ik meer of minder zou moeten eten en wat precies, dus ik zou het waarderen als jullie me konden helpen
Alvast bedankt,
Tim
Ik ben 17 jaar, ongeveer 1.74 meter lang en weeg ''maar'' 64kg. Mijn ouders zeggen altijd dat ik te weinig eet en veel te mager ben etc.
Ik train nu sinds 1 maand ofzo 4 dagen in de week. En ik heb het gevoel dat ik niet veel spiermassa opbouw en snel moe ben omdat ik te weinig eet. En sinds dat ik ben gaan trainen word ik ook alleen maar smaller ipv breder.
Trainingsschema:
- Maandag: Borst
- Woensdag: Triceps+biceps
- Vrijdag: Nek/schouders
- Zondag: Benen/rug
Doe iedere dag wel buikspier oefeningen en altijd 15 minuten cardio. Ik at eerst altijd 4 boterhammen per dag en warm eten en voor de rest niks.
Heb het gevoel dat dat te weinig is dus wil nu dit gaan eten (moet niet te ingewikkeld zijn vanwege school etc)
7.15: Kom Brinta, glas halfvolle melk, 1 boterham kipfilet of rookvlees
10.15: 1 boterham 30+ kaas, water
12.30: 1 boterhammen kipfilet of rookvlees. 1 boterham met stroop
15.30: appel of banaan + 1 boterham met kipfilet of rookvlees
17.30: wat de pot schaft
21.00: kom met kwark
Drink alleen maar water behalve dan smorgens een glas melk.
Ik weet dus eigenlijk niet of ik meer of minder zou moeten eten en wat precies, dus ik zou het waarderen als jullie me konden helpen
Alvast bedankt,
Tim
Laatst bewerkt:

Ik ben namelijk juist bezig met een voedigsschema samen te stellen en weet er eigenlijk nog niks over.
)