AndroidHealthClinic

voedings schema+vraagje

Klaudkil

Cool Novice
10 media-items
Waardering
0
jow ben ik weer..
nou ik heb nu een schema die ik zeker elke werkdag volg

ochtend:1bord met brinta+glas met ace
9:15 groote glas water,4sneedje's zwart brood(metd ie nootje's enzo erin en pitten) met 2kipfilet en 2pinda kaas
12.00: 1grote glas water 4sneedje's brood met kipfilet,stuk ontbijtkoek
15:15 : 2stuk fruit(meestal appel manderijn etc) en 1 muesli reep grote glas water

dan avond eten :wat de po schaft(meestal kip+gebakken aardappelen)

dan net voor me trainen eiwit shake
dan na me trainen eiwit shake

dan om 22.30 brinta
23.00 slapen!!

me vraag is dan ook is dit genoeg? want ik wel egt heel graag aankomen maar lukt maar niet!!
En is het goed dat ik voor en na me training eiwit shake neem?

bedankt alvast
greetz from klaudkil

die eiwitten zitten wel goed daar hoef je je geen zorgen over te maken

kan je eens je kcal uitrekenen ? van je schema
en dan even vergelijken met wat je nodig hebt in je bulk

schema ziet wel netjes uit

mvg fuji

Ik denk als je echt veel wil aankomen dat je met dit schema echt te kort komt..bovendien zou ik de brinta om 2230 vervangen door kwark zonder zoetstoffen. ik zou ook een weightgainer aanschaffen

voeding

Van die kwart over 3 kan je beter veel brood doen of iets warms gewoon veel eiwitten en tussen die tijd en avondeten moet je ook gaan eten al sje wilt aankomen en als je echt wil aankomen ik heb laatst via deze zsite zon link nitro crea gekocht ik ben er mee gestopt omdat ik echt te veel aan kwam dus is wel handig voro je

• Topic Starter Topic Starter
okej dat wordt dus meer brood mee nemen naar me werk,veek kwark inkopen,maar in kwark zit toch meer vet enzo? maar oke

owja en wat voor creatine kan ik het beste nemen?

Laatst bewerkt:
eyy mensen alles kids?

ik wil een nieuwe eet schema! ook al zeggen mensen dat ik grooter etc ben geworden ik ben ook dikker geworden! ik eet te veel rotzooi(Mc) ik ga alleen kip op brood nemen etc...
dit is me schema
op werk
7:45 creatine+brinta
9:15 4sneedje's brood met 4plakje's kip (2 per 2 sneedje;s brood)
11:00 muesli reep
12:00 4 sneedje's brood met kip(2 per 2 sneedje;s brood)
14:00 2 stuks fruit
15:15 500gram lidl kwark:P
thuis
rond 18:30-19:00 avond eten(wat ee pot schaft maar ik ga over tijdje self eten maken dus wordt het kip)
20:30 creatine+eiwit shake (voor me trainen)
22:00 eitwit shake(na trainen meestal rond ide tijd)
22:30 brinta

zoals jullie zien werk ik meestal ben ik heel da dag lopen! maar ik ga langzamerhand op de truck zitten dus zal ik dus veeel minder lopen
nu is me vraag ik gain er niet eens zoo veel op!
ik wil bij 9:15 en 12:00 allebij 1 ei bij doen! is dat genoeg of is dat wel slim?

thx

Laatst bewerkt:
Na je trainen heb je enkel nog een eiwit shake en nog wat brinta savonds. Ik zou alvast nog een maaltijd inlassen zo een klein uurtje na je training. Je mag niet vergeten dat er proteine afbraak is na je training zelfs wanneer je aan het trainen bent begint het al. En jou lichaam moet het dan de uren erna en da nacht stellen met te weinig voedingsstoffen.. Je cortisol peil stijgt naarmate je glycogeenvoorraden op zijn ook..die na een lange training aanzienlijk leeg zijn dus ook zorgen voor eventueel snelle suikers.

Een rekensommetje als voorbeeld.

Bulken - Hoog met Kcal inname
Gem. 2500-3000 Kcal p/d. Met bulken ga je dan hoger zitten. Zeg even snel op 3500-4000 (ligt ook helemaal aan wat je verbruik is en hoe groot je bent enzo) Maar dit is zwart/wit gezien dan.

Maar zoals ik het voor nu een beetje kan zien eet je wel te weinig ten opzichte van wat je wilt bereiken. Hoger met Kcal, want zo aan je te zien ben je niet dikkig ofzo. Bijna 1.80m en 75kg, dus je kan wel ff wat hebben. Ik zit nu in de bulk en ben 1.75 en 96kg dus dat buikje en de randen moet je maar voorlief nemen, die komen in de cut weer aan de beurt. Eet gewoon goede maaltijden overdag, zoals havermout/brinta, kwark, kip/vis/rood vlees en ik eet ook vaak een paar kant en klare pannenkoeken van de AH in zo'n pak. Lekker veel Kcal doet wonderen ook in je krachttoename en joh... dat buikje komt in de cut wel ;)

thx mannen....me buikje heeft al klapje's gehad:Pdus ken wel wat bij! maar wat raaden jullie mij aan om in de avond te gaan eten? brood met pindakaas?

ey Animallegs wil je me dan even helpen ermee plz? wat ik wil egt serieus aankomen maar het lukt gewoon niet snel genoeg!!

me moeder is bereid om elke weekend veeel ip voor me te maken(en mij het te leren) zodat ik elke dag kip kan mee nemen naar me werk!!
ik neem meestal 1 pakje kip(125gram) gedeelt door 8 sneedje's bruin brood! zou ik kunnen beginnen met 2pakje's ip? of zou dat te weinig zijn? ik loop op me werk ook vrijwel heel de dag maar niet rennend ofzo?
of ken ik beter egt gewoon 2x 100/150 gram kip gebakken ext neemen? kwark eet ik ook al en me ma zegt dat havermout iets beter is dan brinta?

dan nog een vraag ik eet nu als ik slapen ga bak brinta! maar als ik wakker wordt heb ik egt honger gevoel hoe ken ik dat verminderen? banaan erbij eten?

zou heel erg op prijs stellen als jij of iemand anders me even zou willen helpen bedankt alvast!!!:)

hallo mensen
ik ben een beginner ( 2 weken aan het trainen 3 x per week, di , do , en zo.
en sta te springen om tips.
heb er al een hoop verzameld met name over voeding
ik wil groot worden
ben nu cm 178 en weeg ongeveer 83.

wat ik nu eet =(voedings schema?????)

7:15 flink bord brinta met havermout en een banaan/appel

9:00/9:30 3 sneetjes donkerbruin brood met pindakaaskalkoen file

12:00/12:30 4 sneetjes donkerbruin met pindakaas/kalkoen/kip filet en een appel/kiwi/banaan. en als toetje een blikje tonijn of zalm.

15:00 brinta met studentehaver of andere noten , of brood. en anders fruit en een muslie reep.

17:00 alles wat er maar voor me staat, vlees ,vis , rijst, aardappels , boerenkool , spercibonen etc
gewoon wat de pot schaft , meestal 2 borden
vandaag pannekoeken (meergranen ) om het naar mijn idee aan te vullen heb ik nog 100 gr pasta gekookt naturel zonder saus gewoon zo droog)
toetje = fruit

19:00 trainen

20:30 na het trainen kwark 500gr met studentenhaver en havermout of andere noten of fruit dr in.
en vaak ook noodels of iets met pasta of uitsmijter ofzo ( heb sávonds altijd al honger gehad :-) )

dit alles spoel ik over de hele dag weg met 1 tot 2 liter melk en ongeveer 4/5 liter water.

graag een reactie van jullie .
ik wil echt groot worden namelijk , haha

bvd
Jaap van Deenen

Laatst bewerkt:
ik ben trouwens glazenwasser van 8 tot 16:30 en krijg redeljk wat beweging met ladders etc

mischien van invloed op wat ik eet

nogmaals bvd

Jaap van deenen

ohw ja ben ook wel wat mollig in de buik streek mischien ook iets om mee t enemen in de reacties :-)

ey Animallegs wil je me dan even helpen ermee plz? wat ik wil egt serieus aankomen maar het lukt gewoon niet snel genoeg!!

me moeder is bereid om elke weekend veeel ip voor me te maken(en mij het te leren) zodat ik elke dag kip kan mee nemen naar me werk!!
ik neem meestal 1 pakje kip(125gram) gedeelt door 8 sneedje's bruin brood! zou ik kunnen beginnen met 2pakje's ip? of zou dat te weinig zijn? ik loop op me werk ook vrijwel heel de dag maar niet rennend ofzo?
of ken ik beter egt gewoon 2x 100/150 gram kip gebakken ext neemen? kwark eet ik ook al en me ma zegt dat havermout iets beter is dan brinta?

dan nog een vraag ik eet nu als ik slapen ga bak brinta! maar als ik wakker wordt heb ik egt honger gevoel hoe ken ik dat verminderen? banaan erbij eten?

zou heel erg op prijs stellen als jij of iemand anders me even zou willen helpen bedankt alvast!!!:)

Pm me even duidelijk wat je doelen zijn en wat je precies wilt nu. Dan kijken we even verder. is wat makkelijker!

ohw ja ben ook wel wat mollig in de buik streek mischien ook iets om mee t enemen in de reacties :-)

Zou gewoon een goed schema maken met rechte lijnen erin. Havermout, zoveel gr. om... kip the same en ga zo maar door. Kijk en zoek wat de gasten hier nemen als ze groot willen worden (bulken) ik eet zelf veel pasta en aardappelen. En pindakaas is ook een goed bulk element! en je moet wel kiezen nu. Of je buik wegwerken of groot worden, het kan nu even niet tegelijk. Denk maar wat je nu wil en dan horen we je wel weer!

Laters!!

ik eet ook veel pasta ,rijst ,pindakaas,ontbijtkoek,vis,roggebrood etc
eten is voor mijn echt geen probleem,
ik kan alles wel binnen houden.
en wat betreft mijn buik,tja....is me eigen schuld
te lang stil zitten en teveel en slechte voeding,
(patat,pizza,soep etc voor het slapen gaan)
doe nu bij elke training,3 x per week ook volop buikspieren dus dat zal wel los lopen met dr tijd.
wat ik wil berijken is een goed gevormd lichaam wat " groot" is
zoals op de foto van animallegs dat wil ik graag bereiken.

gr Jaap

trouwens door hard te trainen kun je een " vette" buik toch langzamerhand omzetten in een 6pak

trouwens door hard te trainen kun je een " vette" buik toch langzamerhand omzetten in een 6pak

hee japper.
die foto van mij is van Frank McGrath. Mega monster die Animal supplementen van Universal promoot. Google maar eens naar hem.
En buikspieren kan je zeker trainen... alleen krijg je je vet daar niet mee weg. dat zal echt door je cardio moeten komen! elke dag cardioen +/- half uur (of langer) en heel veel water en weinig cal/carbs + hoog eiwit inname zal tot gewichts vermindering lijden. en dat wil je neem ik aan!

oke zal dr zeker even naar kijken,
en wat betreft het buikje

ik wil groot worden ,
groot breed en gespierd.
(niet afvallen dus.)
en een buikje neem ik voor lief.

ik zal proberen hier ergens een foto dr in te krijgen dan ken je zien wat het nu is

thnx
jaap

oke zal dr zeker even naar kijken,
en wat betreft het buikje

ik wil groot worden ,
groot breed en gespierd.
(niet afvallen dus.)
en een buikje neem ik voor lief.

ik zal proberen hier ergens een foto dr in te krijgen dan ken je zien wat het nu is

thnx
jaap

Okeej dan zou ik gewoon lekker goede carbs eten. brinta, aardappelen, pindakaas eiwitten hoog houden en vooral clean bulken. Hele week goede schone calorie/koolhydraat bronnen nemen en 1 keer per week lekker laten gaan (slechte vetten eten) kijk even rond voor wat bulk schema's, die kunnen je erg helpen!!

Terug
Naar boven