MuscleMeat

voedingsadvies benodigd voor bulk kuur

totheg

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Heey allen,

Ik wilde vroeg me af wat de benodigde macro-nutrienten percentages zijn voor een goede bulk (AAS) kuur? en hoeveel calorieen ik boven onderhoud moet zitten om me gains te optimaliseren.

stats:
lengte:1,88m
gewicht: 103kg
leeftijd: 29

calorie inname voor onderhoud is ongeveer: 3400kcal/dag

Mijn activiteiten:
Ik studeer nog, ga gemiddeld 3x per week naar de uni en train gemiddeld 6x per week ongeveer 2uur per dag. Dit is alleen kracht training geen cardio en doe verders vrij weinig.

2 uur per dag krachttraining? halveer dat eens man:/

300 boven onderhoud zal al goed zijn. Naarmate je zwaarder wordt voeding verder omhoog.

• Topic Starter Topic Starter
ja 2uur is aan de lange kant, maar ik train dan wel met een maatje dus er zit wel wat tijd tussen de sets.

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

2 uur per dag krachttraining? halveer dat eens man:/

300 boven onderhoud zal goed zijn. Naarmate je zwaarder wordt voeding verder omhoog.

300kcal boven onderhoud is dat al voldoende? Ik zie namelijk vaak in die kuur logjes staan dat mensen (die kleiner zijn en minder wegen dan ik) bizar veel eten, wel 4500-5000kcal/dag. Overdrijven deze mensen dan gewoon zwaar in de hoop meer te gainen? of zit er een logica achter?
Hoe zit het qua macro percentages?

ja 2uur is aan de lange kant, maar ik train dan wel met een maatje dus er zit wel wat tijd tussen de sets.

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

300kcal boven onderhoud is dat al voldoende? Ik zie namelijk vaak in die kuur logjes staan dat mensen (die kleiner zijn en minder wegen dan ik) bizar veel eten, wel 4500-5000kcal/dag. Overdrijven deze mensen dan gewoon zwaar in de hoop meer te gainen? of zit er een logica achter?