MuscleMeat

Voedingschema CUT 45/30/25

kavish

Cool Novice
Waardering
0
Beste BB's,

Een paar weken geleden ben ik begonnen met cutten. Ben al wat kilo's afgevallen, maar is niet snel genoeg gegaan en heb het gevoel alsof ik ook teveel spier verloren ben.

Een vriend van mij heeft mij geholpen met een schema voor de afgelopen weken, er zaten echter geen vetten in(max 10gram vet per dag). Mijn lichaam reageerde hier helaas niet al te goed op.

Om deze reden heb ik een nieuw schema gemaakt voor mijzelf die in de bijlage te vinden is.
Zouden jullie hier feedback op willen geven? Goede producten, goede aantal kcals en is de verhouding ook een beetje goed? Ik ben van plan om 1x per week een refeed dag te doen, hierbij zal ik misschien een boord pasta nemen, of wat extra brood(misschien een snack) om mijn KH/kcals op te schroeven, is dit een goed idee?

Alle tips/commentaar zijn welkom!! Bij voorbaat dank!

Groetjes,

Kavish

Bijlagen

het aantal kcal van je kwark staat op 199 voor 450gr..
is niet niet een beetje weinig? welk merk heb jij? bij mij zit er toch minstens 50kcal per 100gr in (:

• Topic Starter Topic Starter
Het is franse magere kwark van c1000 huismerk. 43 kcal per 100 gram. Ik eet in totaal 450 gram. Dus als het goed klopt het aantal kcal toch?(:

BUMP

Iemand nog tips/comments op mijn schema?

Ik vind het persoonlijk een beetje hoog in eiwitten, maar dat is jou keuze. Voor de rest ziet het er goed uit. Probeer het even uit zou ik zeggen en hou ons op de hoogte van je progressie.
Tip: Zorg voor afwisseling qua producten anders is het erg moeilijk en eentonig om vol te houden

Top, zal ik doen! Bedankt voor je reactie.

Schijt je geen koolvis? (:

Ik zou wat meer variëren. Dit is zo van Ik weet niet wat ik moet eten, dus ik eet maar koolvis :)

Hahah zal dan wat koolvis vervangen door garnalen/kabeljauw. Bedankt voor je reactie! Ik nam koolvis omdat het goedkoop is.

Pangasius is bij de lidl ongeveer even duur... Ik maak het zelf ook geregeld.
's nachts uit de vriezer halen, 's ochtends in aluminiumfolie wikkelen en 20 minuten in de oven op 220C. Klaar

Terug
Naar boven