MuscleMeat

Voedingschema Cut Beginner

glopje

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
92kg
Vetpercentage
20%
Hallo mede forumers.
Ik heb een aantal vraagjes over mijn voedings schema waar ik mee bezig ben fatsoonlijk te maken.

Ik probeer een beetje af te vallen omdat ik bij een klein beetje vet eten meteen aankom:( en ik ben dik....
Naja hierbij mijn schema zoals je ziet is het niet erg goed maarja ik hou echt niet van kwark en tonijn ook niet echt. Ben echt een brood liefhebber(trouwens al het brood is bruin volkoren;))

Dus ik probeer een beetje te cutten gaat dat hiermee beetje goed lukken?
Iemand mij kan helpen met verbeteren hoor het graag:D

Stats:
Train iets langer dan een jaartje nu 2maanden serieus.
1.77m
92Kg
vet% ong 20% gok ik( weegschaal in sportschool zei 18% geloof er geen reet van)
Training: is over 4 dagen verdeel 1 training bestaat uit 45mincardio en ruim 1 uur krachttraining

p4pb6793245.jpg

Dit is de verdoete versie naje er staat iig ong wat. ik drink wat meer melk tussendoor en de getallentjes kloppen niet helemaal
verders zou ik niet weten wat ik bij avondeten moet invullen.

Glopje

Laatst bewerkt:
je eet te weining jongen en je moet stoppen met al dat brood en melk. Ik zou sochtends in je shake wat havermout gooien 40g, ipv melk water. En eet meer groente, vis en ei zonder geel dus ipv 1 ei per maaltijd gewoon 4-6. En ik zou toch gewoon tonijn en kwark(met siroop) leren stauwen. Verder moet je gewoon 300-500kcal onder je onderhoud eten
succes

• Topic Starter Topic Starter
naja weet je wat het is als ik meer ga eten ga ik nooit vet verliezen merk ik zelf al ja alleen kwark ga ik nooit eten ik zal savonds wel een bakkie tonijn naar binne stauwen

Melk mix ik met me whey trouwens

me avond eten zit standaart altijd groente bij

Laatst bewerkt:
Meer eten, 1700kcal is veel te weinig.

Mijn onderhoud ligt rond de 2800kcal kan dit kloppen??? tis schema voor cut he

Laatst bewerkt:
je zult echt meer moeten eten, je voert nu een crash dieet en dat werkt niet.

Hoe kan je 92 kilo wegen, 177 cm lang zijn en dan "maar" 20% vet hebben? Heb jij in een jaar tijd zoveel spier gegaind? Of het je een hele noeste bouw van jezelf?

Om het cutten serieus te nemen:

- Reken precies uit wat je verbruikt per dag. Dat kan je het beste doen aan de hand van je vetpercentage en je activiteitsfactor. (zie internet voor meer info! )
- Aan de hand van je behoefte (x aantal kCal) maak je je voedingsschema. Persoonlijk zou ik een paar honderd kCal onder je behoefte gaan zitten en de rest van het verschil maak je met cardio. (het liefste 4/5/6 keer per week en dan ee minuut of 30/45). Doe dit altijd NA je krachttraining. Ga in totaal niet meer dan 800kCal onder je behoefte zitten per dag (training en cardio meegerekend)
- Doe je cardio op een maximale hartslag van 70% van je maximale hartslag (100%)
- Een whey shake kan je prima tussen je KT en cardio in nemen
- Begin je dag met brinta of havermout
- Eindig je dag met magere kwark (als je dat niet lekker vindt: voeg zoetstof toe! en wat water om het te mengen)
- Na je totale training een fatsoenlijke maaltijd plannen met vooral genoeg koolhydraten (rijst en groenten). Denk ook aan je eiwitten (stuk vlees/vis)
- Voeg noten toe (ongezouten pinda's, dat lust je denk ik wel). Noten zou ik niet plannen precies voor en precies na je training, maar een paar keer bij de andere maaltijden (zitten tevens goede vetten in)
- Probeer iedere maaltijd minstens 20 gram eiwitten binnen te krijgen. Probeer dus een vrij "eerlijke" verdeling te maken tussen maaltijden
- Eet voor het trainen iets! Een banaan en wat whey (misschien met wat magere melk).

Je moet behoorlijk wat aanpassen om echt de goede kant op te gaan. Wil je het bereiken? Dan moet je er echt wat voor over hebben, discipline hebben en vooral geduld!

Pas toe wat ik zeg en kijk het een maand aan. In een maand tijd moet je dan toch wel zeker 2 kilo puur vet weg kunnen krijgen. (misschien wat meer, ligt er een beetje aan hoe vaak je gaat enzo)

Je hebt de info. De rest is aan jou. Succes! :-)

Yeps meer eten, en je wordt echt niet dikker....
Je moet leren eten. Dat is I.i.g belangrijker nog dan trainen.

Geloof het of niet maar, me vriendin wil graag afvallen en ze eet mijn maaltijden mee ,
Wel iets eronder qua kcal natuurlijk maar ze valt 1kg per week af... En ze eet 3x meer als normaal.
Sterkee nog het is gvd 2x zoveel als een sonja shithead bakker dieet.

Hoe kan je 92 kilo wegen, 177 cm lang zijn en dan "maar" 20% vet hebben? Heb jij in een jaar tijd zoveel spier gegaind? Of het je een hele noeste bouw van jezelf?

Om het cutten serieus te nemen:

- Reken precies uit wat je verbruikt per dag. Dat kan je het beste doen aan de hand van je vetpercentage en je activiteitsfactor. (zie internet voor meer info! )
- Aan de hand van je behoefte (x aantal kCal) maak je je voedingsschema. Persoonlijk zou ik een paar honderd kCal onder je behoefte gaan zitten en de rest van het verschil maak je met cardio. (het liefste 4/5/6 keer per week en dan ee minuut of 30/45). Doe dit altijd NA je krachttraining. Ga in totaal niet meer dan 800kCal onder je behoefte zitten per dag (training en cardio meegerekend)
- Doe je cardio op een maximale hartslag van 70% van je maximale hartslag (100%)
- Een whey shake kan je prima tussen je KT en cardio in nemen
- Begin je dag met brinta of havermout
- Eindig je dag met magere kwark (als je dat niet lekker vindt: voeg zoetstof toe! en wat water om het te mengen)
- Na je totale training een fatsoenlijke maaltijd plannen met vooral genoeg koolhydraten (rijst en groenten). Denk ook aan je eiwitten (stuk vlees/vis)
- Voeg noten toe (ongezouten pinda's, dat lust je denk ik wel). Noten zou ik niet plannen precies voor en precies na je training, maar een paar keer bij de andere maaltijden (zitten tevens goede vetten in)
- Probeer iedere maaltijd minstens 20 gram eiwitten binnen te krijgen. Probeer dus een vrij "eerlijke" verdeling te maken tussen maaltijden
- Eet voor het trainen iets! Een banaan en wat whey (misschien met wat magere melk).

Je moet behoorlijk wat aanpassen om echt de goede kant op te gaan. Wil je het bereiken? Dan moet je er echt wat voor over hebben, discipline hebben en vooral geduld!

Pas toe wat ik zeg en kijk het een maand aan. In een maand tijd moet je dan toch wel zeker 2 kilo puur vet weg kunnen krijgen. (misschien wat meer, ligt er een beetje aan hoe vaak je gaat enzo)

Je hebt de info. De rest is aan jou. Succes! :-)
bedankt voor je reactie zal het goed doorlezen umm naja ik had flinke benen altijd al maar voorderest ik zal eens fotos maken;)

bedankt voor je reactie zal het goed doorlezen umm naja ik had flinke benen altijd al maar voorderest ik zal eens fotos maken;)
Goedzo! Graag gedaan. Hopelijk haal je je doel, het kost gewoon even wat tijd en dus geduld.

Ja, prima. Plaats maar een paar foto's. Ik vind het behoorlijk veel, dus misschien heb je gewoon aanleg en een goede stevige bouw.

Terug
Naar boven