glopje
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 20%
Hallo mede forumers.
Ik heb een aantal vraagjes over mijn voedings schema waar ik mee bezig ben fatsoonlijk te maken.
Ik probeer een beetje af te vallen omdat ik bij een klein beetje vet eten meteen aankom
en ik ben dik....
Naja hierbij mijn schema zoals je ziet is het niet erg goed maarja ik hou echt niet van kwark en tonijn ook niet echt. Ben echt een brood liefhebber(trouwens al het brood is bruin volkoren
)
Dus ik probeer een beetje te cutten gaat dat hiermee beetje goed lukken?
Iemand mij kan helpen met verbeteren hoor het graag
Stats:
Train iets langer dan een jaartje nu 2maanden serieus.
1.77m
92Kg
vet% ong 20% gok ik( weegschaal in sportschool zei 18% geloof er geen reet van)
Training: is over 4 dagen verdeel 1 training bestaat uit 45mincardio en ruim 1 uur krachttraining
Dit is de verdoete versie naje er staat iig ong wat. ik drink wat meer melk tussendoor en de getallentjes kloppen niet helemaal
verders zou ik niet weten wat ik bij avondeten moet invullen.
Glopje
Ik heb een aantal vraagjes over mijn voedings schema waar ik mee bezig ben fatsoonlijk te maken.
Ik probeer een beetje af te vallen omdat ik bij een klein beetje vet eten meteen aankom
en ik ben dik....Naja hierbij mijn schema zoals je ziet is het niet erg goed maarja ik hou echt niet van kwark en tonijn ook niet echt. Ben echt een brood liefhebber(trouwens al het brood is bruin volkoren
)Dus ik probeer een beetje te cutten gaat dat hiermee beetje goed lukken?
Iemand mij kan helpen met verbeteren hoor het graag

Stats:
Train iets langer dan een jaartje nu 2maanden serieus.
1.77m
92Kg
vet% ong 20% gok ik( weegschaal in sportschool zei 18% geloof er geen reet van)
Training: is over 4 dagen verdeel 1 training bestaat uit 45mincardio en ruim 1 uur krachttraining
Dit is de verdoete versie naje er staat iig ong wat. ik drink wat meer melk tussendoor en de getallentjes kloppen niet helemaal
verders zou ik niet weten wat ik bij avondeten moet invullen.
Glopje
Laatst bewerkt:

tis schema voor cut he