XXL Nutrition

Voedingschema cut

Danny1989

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Hier mijn voedingsschema. Graag reacties(positief of negatief)

Doel is om rond de 9% á 10% vetpercentage te komen. Het liefst zonder spierverlies natuurlijk!
Ik neem de dieet shake i.p.v de whey die er staat.
Train 3á 4 keer per week(krachttraining). Ook cardio in de vorm van voetbal 3 x per week.

Merk dat ik vaak laat op de avond erg veel trek heb. Iemand ideen?

Leeftijd23
Lengte (cm)183
Totale lichaamsgewicht (kg)87,0
Vetpercentage12,9%
VVM76,0
Activiteitsfactor1,55

BMR 2017
Onderhoudniveau 3126
Cutten 2813
Bulken 3438

Bijlagen

Prima, zorg dat je op de dagen dat je voetbalt meer koolhydraten eet.

Probeer niet meer dan 0,5kg per week af te vallen. Anders meer eten.

Looool waarom eten mensen toch kwark door de dag heen. Dat is echt onbegrijpelijk. Er zijn toch vele lekkerdere dingen.

Ik eet s'ochtends toch een goede hap aan K en het meeste van men K zit in de ochtend tijdens de cut. (Omdat ik dan het gevoel heb dat ik beter slaap en dat ze zeker verbrand geraken).

Appel en banaan in één maaltijd... is dat voor het sporten dan? Want fructose is (verbeter me indien nodig) snelle suikers. 2 stukken fruit geeft al wat fructose.

21 uur weer kwark en voor het slapen gaan whey... :/ neenee je maaltijd heeft geen goede balans aan voedingstoffen en is niet evenwichtig.

Fructose is een simpele suiker maar geen snelle, heeft een lage G.I..

Als je koolhydraten wil die je training ondersteunen, eet dan complexe carbs. Koolhydraten uit fruit zijn waardeloos voor krachtsport.

• Topic Starter Topic Starter
Fructose is een simpele suiker maar geen snelle, heeft een lage G.I..

Als je koolhydraten wil die je training ondersteunen, eet dan complexe carbs. Koolhydraten uit fruit zijn waardeloos voor krachtsport.

Bijvoorbeeld bakje havermout voor de trainen?

Rijst, pasta, aardappels, brinta/havermout, brood

Zou wat voor en wat na de training nemen

Terug
Naar boven