Fitness Seller

Voedingschema excel

djangowja

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m86
Massa
87kg
Vetpercentage
17%
Hallo bodybuilders,

Ik heb een nieuw voedingsschema samengesteld en vroeg me af wat jullie hiervan vonden.. een paar vraagjes vooraf:

- zijn de verhoudingen 35% - 40% - 25% goed?
- mijn carb inname is niet best wel laag, welke producten kan ik toevoegen/vervangen om deze op een goede hoeveel te krijgen?
- zit ik goed met de 15% boven onderhoud voor de bulk?

Mijn avond eten is altijd verschillend, woon nog thuis, is meestal aardappels/vlees/groenten of pasta.

Verder commentaar en/of aanmerkingen zijn ook welkom!

Bijlagen

Maak er 'n pdf van en ik check em uit.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien een keer pindakaas met brood eruit en in de plaats daarvan brood met tonijnsalade? is dat een idee? voor meet variatie

iemand..??

Geen fruit/groente?
Bij je maaltijden brood+pindakaas misschien een snee met wat vleesbeleg doen oid

Wat meer carbs bij je ontbijt, wat meer eiwitten bij maaltijd 2 & 3 (misschien 'n idee om tonijn toe te voegen) en na je training nog wat carbs.

Geen fruit/groente?
Bij je maaltijden brood+pindakaas misschien een snee met wat vleesbeleg doen oid

Bij het 4e maal eet ik groenten (groenten mix) maar ik kon deze niet vinden bij de voedingswaarden.
Is een roerbakmix goed? of kan ik beter een ander soort groenten gebruiken hier?
Bij het avond eten weet ik alleen niet welke groenten het zijn.. dit verschilt

Ik wil bij de 2e 3e maaltijd tonijn toevoegen dan, dus 2 sneden pindakaas en 2 sneden tonijn..
Ik vind tonijn alleen niet egt lekker, heeft iemand hier misschien iets wat ik bij de tonijn kan eten?

Wat meer carbs bij je ontbijt, wat meer eiwitten bij maaltijd 2 & 3 (misschien 'n idee om tonijn toe te voegen) en na je training nog wat carbs.

Ik moet alleen nog de carbs bij het ontbijt en na de training, welke producten zal ik hier nemen?

Wat je lekker vindt hehe.

S'morgens lekker een banaantje erbij, heb je meteen je stuk fruit erbij en is überlekker smorgens:D

Heb alle tips in het schema gedaan, ik kom alleen uit op meer dan 700 kcal boven onderhoud.. ik wil wel bulken, maar is dit niet teveel?
misschien kan ik van sommige producten minder nemen? of iets laten vallen?

Bijlagen

Neem minder rijst bij maaltijd 4 en vervang die chocomel met halfvolle melk.

Neem minder rijst bij maaltijd 4 en vervang die chocomel met halfvolle melk.

Oke bedankt heb deze aanpassingen gedaan, zit nu op ruim 500 kcal boven onderhoud, dan zit ik dus wel goed voor een bulk? mijn verhoudingen zijn nu 37% proteine, 38% carbs en 25% vet. wat goede verhoudingen?

Ja kan je prima op bulken hoor. Misschien iets minder vet en proteine en wat meer carbs, maar dit gaat ook prima.

Terug
Naar boven