Fitness Seller

Voedingschema fine tunen

Thebeginner

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
80kg
Hallo beste DBB'ers,

na wekenlang dit forum te hebben rond getruind en veel gelezen te hebben,

wil ik graag mijn voedingschema met jullie delen. graag ontvang ik hierover feedback.

ik ben 2 maanden geleden hier begonnen en ben 11kg aangekomen van 69 - 80

graag wil ik rond de 80 kilo blijven. aankomen is voor mij erg lastig, afvallen kan met kilo''s per dag gaan. ik doe geen shakes omdat ik hierover veel heb gelezen en denk mijn eiwitten uit met normale voeding te kunnen halen. Wel heb ik sinds 2 weken creatine toegevoegd.

ik hoop wat extra advies te krijgen om een stap omhoog te kunnen maken.

Alvast bedankt!

Bijlagen

Je bent in 2 maanden 11 kg aangekomen ? en je zegt da aankomen erg lastig voor je is...

Waarom zoveel, wil je graag meedoen aan dat obesitas programma van RTL4?

Ben je verliefd op Wendy van Dijk?

holy sh*t 5300kcal per dag! je behoefte zal rond de 2900 liggen. overschot van 2300kcal per dag. Hoevaak moet je naar het toilet voor een grote boodschap?:D

Als je zo doorgaat wordt je dik

Om te beginnen:

volle kwark eruit = -560 kcal kcal
2 boterhammen pindakaas eruit = -685 kcal
2 boterhammen pindakaas vervangen voor kipfilet = -300kcal (zeker als je geen whey pakt)
1x 100g studentenhaver eruit = -450kcal

2000kcal minder = 3300kcal = 400kcal boven je behoefte.

en dan op je gemakje een serieus schema gaan opstellen voor jezelf met goede verhoudingen E-K-V en zeker genoeg eiwitten omdat je geen whey pakt.

• Topic Starter Topic Starter
holy sh*t 5300kcal per dag! je behoefte zal rond de 2900 liggen. overschot van 2300kcal per dag. Hoevaak moet je naar het toilet voor een grote boodschap?:D

Als je zo doorgaat wordt je dik

Om te beginnen:

volle kwark eruit = -560 kcal kcal
2 boterhammen pindakaas eruit = -685 kcal
2 boterhammen pindakaas vervangen voor kipfilet = -300kcal (zeker als je geen whey pakt)
1x 100g studentenhaver eruit = -450kcal

2000kcal minder = 3300kcal = 400kcal boven je behoefte.

en dan op je gemakje een serieus schema gaan opstellen voor jezelf met goede verhoudingen E-K-V en zeker genoeg eiwitten omdat je geen whey pakt.

Hallo, bedankt voor je reactie, dat klopt en het was flink sch''ten geblazen :D.

maar kwark er helemaal uit lijkt me niet zo goed toch, zal pindakaas vervangen door kipfilet smiddags.
en studentenhaver nu reduceren. is het een idee om tonijn in te brengen. zit zelf te denken aan 1 blikje 100-150 gr om de dag

zoveel kcal naar binnen werken is niet moeilijk maar gruwelijk lekker!:D

Als je zover boven je dagelijkse behoefte eet zal je veel vet aanzetten, en gezien het 'moeilijk' is voor je is het meer dan suboptimaal.

Terug
Naar boven