AndroidHealthClinic

voedingschema voor cutten

kradkoning

Novice
Waardering
0
hallo,

Ik neem nu het volgende aan voeding per dag om af te vallen.Ik wil van 17% naar 8% en het liefst nog minder.

+/- 07:30 1 whey shake+3 knackebröd met suikerrijk beleg.

+/- 10:00 2 boterhammen met jong belegen kaas

+/- 13:00 2 Broodjes met kip of runderrollade en jong belegenkaas+ een whey shake

+/- 18:00 Avondeten erg vaak verschillend vlees.2 glazen water.Groente

+/- 23:00 Whey shake en daarna slapen.

ik gok dat het nergens op lijkt vandaar dat ik het hier post.

Alvast bedankt voor het kijken

cutten met suikerrijk beleg???

wat zijn je statis? gewicht/bf

meer drinken dan 2 glazen water

kijk maar es rond in dit subforum

again veels te weinig eten. Iedereen wil snel resultaat met crash dieeten. Eet gezond en niet te weinig. Het vet is er ook niet in 1 dag aangekomen, dus het vet zal ook niet in 1 dag verdwijnen. Neem voor het cutten de tijd. Dit is net zo belangrijk als een verantwoorde bulk.

Probeer een proteindieet, je kan altijd info vragen bij de dietist.
Zelf heb ik op 7 weken 13 kilo afgevallen waarvan 11 kilo pure vet.

Probeer een proteindieet, je kan altijd info vragen bij de dietist.
Zelf heb ik op 7 weken 13 kilo afgevallen waarvan 11 kilo pure vet.

Op hoeveel kcal zat je dan? Ik vind dit soort verhalen altijd moeilijk te geloven. Aangezien je 13 kilo bent afgevallen en de eerste paar kg die je kwijtraakt alleen maar vocht zijn. Wil dat dus zegggen dat je alleen pure vet bent kwijtgeraakt en geen spierverlies hebt gehad. Sorry, maar dit lijkt me uiterst onwaarschijnlijk. Wellicht dat andere mensen hier een andere mening over hebben maar bij mij gaat dit er niet in.
Heb je dit icm met cardio en krachttraining gedaan? En ben je nog steeds die 13 kilo kwijt of ben je inmiddels weer wat aangekomen nu je weer normaal eet.
Als het waar is, heel knap. Het heeft mij namelijk bijna 40 weken gekost om 8 a 10 kilo pure vet weg te krijgen en dit door een strict voedingsschema en veel cardio.

@elderson
Dus wat jij zegt is dat het bijna onmogelijk is om 11 kilo pure vet te verliezen. Naar alle waarschijnlijkheid zal het een combi geweest zijn van vet en spier ??? Ik denk als je extreem veel vet hebt BF +20% dat het dan wellicht mogelijk is. Denk je trouwens niet als je dan weer normaal gaat eten met kh dat je lichaam zich opblaast er binnen 1 week al weer een kilo of 3 a 4 aan vocht bijzit?

@elderson
oke, wij hebben een andere perceptie van overgewicht ;)
Maar puike prestatie hoor dat je al zoveel kwijt bent en vooral de manier waarop is top omdat dit imo de enige manier is om die overtollige kilo's voor goed kwijt te raken. Het feit dat je het langzaam aanpakt getuigd van heel veel discipline omdat je snel geneigd bent om in kcal te dalen als het even voor jou doen niet snel genoeg gaat.

• Topic Starter Topic Starter
cutten met suikerrijk beleg???

wat zijn je statis? gewicht/bf

meer drinken dan 2 glazen water

kijk maar es rond in dit subforum

ik weeg nu 70,8 kg en heb een bf% van 14,7. Ik ben 1 meter 67 lang.

tijdens trainingen drink ik ongeveer 1,5 liter water behalve met thaiboksen

Terug
Naar boven