Ik had mijn schema beetje aangepast, zie:[afbeelding niet meer beschikbaar]
De tijden zijn nooit zo precies. De tijden pas ik aan, aan wanneer ik wakker wordt en wanneer ik weer na bed ga. Zo eet ik altijd binnen een uur na ontwaken en eet ik mijn kwark half uur voor dat ik weer naar bed ga. Al het andere worden met ongeveer gelijke tijdintervallen verdeeld over mijn eerste en laatste maaltijd.
Ik moet zeggen dat ik soms rond 1500 cal uitkom aan het eind van de dag, omdat ik simpel weg geen trek heb in dingen uit mijn lijst. Vooral tonijn kan ik echt niet meer eten, heb het laatste blikje maar gewoon in de prullenbak gedaan.
Als ik merk dat ik weinig kan eten op een dag, dan cut ik gewoon nog meer in mijn carbs, door helemaal geen brood te eten.
Tot nu toe ben ik van 80 kg naar 78.5 gegaan en mijn bodyfat van 26% naar 24%. BF meet ik zoals hier beschreven
http://fitness.bizcalcs.com/Calculator.asp?Calc=Body-Fat-Navy. Ik weet dat het niet echt betrouwbaar is, maar een betere methode heb ik op dit moment niet.
Wat ik dus eigenlijk wil weten of ik goed bezig ben, en iets dat rijk is aan eiwitten dat ik dagelijk kan eten, zodat ik het blijkje tonijn definitief uit mijn schema kan verwijderen.
En trouwens, ik doe aan drie keer per week hardlopen van elke keer minimaal een half uur. 3 keer per week kracht training, niet op een sportschool, maar gewoon thuis.
Maandag: Voor borst: Pushups, bench press, dumbbell flyes, inclined dumbbell press, voor triceps: skull crusher, en bench press met smalle greep als ik zin heb dippen met bodyweight. Shake drinken en dan cardio
dinsdag: pullups (negatives, omdat ik nog niet echt een pullup kan)
woensdag: shouders: Standing alternating dumbbell press, Barbell shoulder press, en barbell shrug) shake en dan cardio
donderdag

ullups
vrijdag: langehaltercurls-staand, hamercurls, concentratie curls, onderarm- en pols curls. shake drinken en dan cardio
zaterdag: pullups
zondag rust
Benen train ik voorlopig niet, dat komt pas als ik na vakantie naar een sportschool ga.
Groet,
Nickisfick.