Fitness Seller

Voedingschema

fapp

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
74kg
Hallo,

Ik train nu een jaartje maar pas sinds 2 maanden serieus. Ik heb nu een voedingsschemadat 2400 kcal, 50g vet, 285g koolhydraten en 160g proteine bevat. (kcal dat ik verband als ik de hele dag niks doe is 1800). Ik zou graag wat meer gewicht bijkomen in de vorm van spieren en zo min mogelijk vet. Mijn BF% is 15%. Ik fitness 3x per week met het volgende schema:
Dag 1: Borst, rug
Dag 2: Schouders, benen
Dag 3: full body

Op dag 1&2 doe ik voor elke spiergroep 3 oefeningen, elke oefening 3 setjes an 6-8 herhalingen. De 3e dag doe ik elke spiergroep één keer, ook weer met 6-8 herhalingen.

Mijn vraag is of de bovengenoemde voedingswaarden voldoende zijn voor mij om gewicht en spieren bij te komen. Het hoeft allemaal niet te snel, het liefst vrij rustig aan, ik heb niet het doel om echt te bulken.

Al het advies is welkom. :)

Laatst bewerkt:
Dat zul je moeten gaan afwachten. Kijk het 1 a 2 weken aan, kom je niet aan dan gooi je er 500 kcal. bij op.

Mijn vraag is of de bovengenoemde voedingswaarden voldoende zijn voor mij om gewicht en spieren bij te komen. Het hoeft allemaal niet te snel, het liefst vrij rustig aan, ik heb niet het doel om echt te bulken.

Al het advies is welkom. :)

Ja dit is goed, met deze voedingswaarden zul je heel rustig gewicht en spieren bijkomen. Het zal niet snel gaan, heel langzaam dus daar heb je ook geluk mee!

apart dat je dat kunt weten zonder dat je de TS kent en zijn dagelijkse leven etc.

Hoe bedoel je? Zolang je niet weet wat iemand op een dag doet kwa werk, trainen enz. zul je ook niet weten wat iemand "verbruikt" aan kcal. Het is trouwens zowieso bijna niet mogelijk om een X aantal kcal. te noemen. Beter kun je gewoon een starthoeveelheid nemen en vanuit daar aanpassingen doen.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe bedoel je? Zolang je niet weet wat iemand op een dag doet kwa werk, trainen enz. zul je ook niet weten wat iemand "verbruikt" aan kcal. Het is trouwens zowieso bijna niet mogelijk om een X aantal kcal. te noemen. Beter kun je gewoon een starthoeveelheid nemen en vanuit daar aanpassingen doen.

Dagelijkse leven: 300meter naar school fietsen, 6-8uur school, naar huis fietsen, huiswerk maken (vaak tot in de avond) en 3x per week trainen lol. Zal dus wel niet zo ver van die 1800 kcal zitten die ik dagelijks verbrand zonder iets te doen zitten.

Met school en Hw maken heb je wel iets meer nodig voor concentratie, + training.

Ik zou minimaal 2500KCal pakken en wanneer je merkt dat je niet aankomt 300-500 erbovenop.

MVG

Terug
Naar boven