Expose
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
ik wil graag ook even mij voedingsschematonen, als er iets op aan te merken valt graag.. daar leren we natuurlijk weer van!
heb alleen een paar puntjes:
11:30 E.v.t handje pinda's ongezout er bij toevoegen
voor een heel potje mais, en voor 6 plakken kip kan ik zo snel de voedings waren niet vinden
dit is trouwens een trainings dag, een niet trainings dag verschuif ik me 18:00 maaltijd naar 20:00?
voorderest zit ik te denken om 2 voedings schema's te doen in 1 week, afwisselen waarbij ik 1 schema zo hou, en de andere wat lager in de koolhydrate en hoger in de eiwitten ga?
en ik ben niet helemaal zeker over de Kcal van de whey.. of dat klopt
2238Kcal = BULK is wat ik NU met mijn gewicht (76kg)nodig heb.. maar ik ben afgevallen wegens omstandigheden!
ik wil weer terug naar 80Kg en dan 85Kg uiteindelijk!
heb alleen een paar puntjes:
11:30 E.v.t handje pinda's ongezout er bij toevoegen
voor een heel potje mais, en voor 6 plakken kip kan ik zo snel de voedings waren niet vinden
dit is trouwens een trainings dag, een niet trainings dag verschuif ik me 18:00 maaltijd naar 20:00?
voorderest zit ik te denken om 2 voedings schema's te doen in 1 week, afwisselen waarbij ik 1 schema zo hou, en de andere wat lager in de koolhydrate en hoger in de eiwitten ga?
en ik ben niet helemaal zeker over de Kcal van de whey.. of dat klopt
2238Kcal = BULK is wat ik NU met mijn gewicht (76kg)nodig heb.. maar ik ben afgevallen wegens omstandigheden!
ik wil weer terug naar 80Kg en dan 85Kg uiteindelijk!
Bijlagen
Laatst bewerkt: