AndroidHealthClinic

Voedingsschema Bulk, Excel

MMaikell

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal, dit is mijn eerste post dus ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Maikel, 20 jaar, 1.88m lang en 86kg. Ik kijk eigenlijk al een tijdje op dit forum maar heb tot nu toe me vooral bezig gehouden met het lezen van de stickies e.d.
Ik train nu 2 jaar. Ik ben destijds begonnen omdat ik vet kwijt wilde. Woog destijds 86 kilo en had denk ik >20% bf. Ik ben toen flink gaan trainen en na een maand of 8 woog ik 72 kilo met een vetpercentage van 8%. Naderhand was dit niet zo slim van me maar goed, het is gebeurd. Toen wilde ik vooral spier gaan 'kweken' en dat doe ik dan nu iets meer dan een jaar. Ik ben nu weer 86 kilo:P maar heb een vetpercentage van 10-12%. Ik heb afgelopen maanden leren veel eten en heb naar een voedingsschema toe gewerkt die er op dit moment zo uitziet(zie link). Ik train 4x per week met een 4-daagse split(ma: ru/bi, wo:sch, vr:bo/tr, zo:ben/buik). Daarnaast voetbal ik nog 3x per week op de andere dagen. Ik hoop dat jullie tijd hebben om even naar mijn voedingsschema te kijken en kritiek is altijd welkom.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Flinke hap dat avond eten van je...
Al eens geprobeert om het weg te eten?

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap wat je bedoelt ja. Meestal heb ik wel flink honger rond deze tijd en dan schep ik 2 volle borden op. Kipfilet is eerlijk gezegd vaak nog wat meer. Is het verstandig om zoveel kcal in 1 maaltijd te doen of kan ik beter rond 16:30 nog wat eten? Ik train 5 kwartier later. En ik vroeg me af of ik niet beter wat naar s'avonds kan verplaatsen, hier eet ik vrij weinig ivm de middag. Ik had echter gelezen dat je beter vroeg op de dag kan eten dan later.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven