XXL Nutrition

Voedingsschema bulk

Drugevis

Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Hey mede-lifters!

Ben sinds 2 jaar bezig met trainen en op men voeding letten. Nu kom ik juist van een cut (+/- 10%) en wil dus graag terug bijkomen.

Ik zou rond de 3300-3400 kcal moeten eten om 4-500kcal boven onderhoud te zitten. Nu zou ik graag mijn schema willen nachecken(van links naar rechts :D) (vindt men eiwitten precies wat veel). Weeg op dit moment 80kilo , 1m82.
Het is een beetje eentonig, maar ik heb op dit moment niet veel geld om in eten te steken (ben op zoek naar werk).

hier kom ik uit op: 240e 355kh 86v tot: 3370
Alvast bedankt ;)

IMG_0090.JPG

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Damn,
jammer dat niemand feedback geeft
let's try it and hope for the best :D

Ben hier zeker geen expert mee maar volgens mij ziet het er goed uit. Eiwitten zijn volgens mij wat aan de hoge kant maar ik dacht dat 2-3 gram per kilo lichaamsgewicht werd aangeraden en daar zit je net niet overheen.

Zou het gewoon volhouden en goed jezelf in de gaten blijven houden, en hopelijk komt er nog iemand langs die er iets meer vanaf weet die je meer tips kan geven. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ben hier zeker geen expert mee maar volgens mij ziet het er goed uit. Eiwitten zijn volgens mij wat aan de hoge kant maar ik dacht dat 2-3 gram per kilo lichaamsgewicht werd aangeraden en daar zit je net niet overheen.

Zou het gewoon volhouden en goed jezelf in de gaten blijven houden, en hopelijk komt er nog iemand langs die er iets meer vanaf weet die je meer tips kan geven. ;)

Oke thanks voor je reactie!

Terug
Naar boven