Fitness Seller

Voedingsschema Check Gevraagd

Mvwincke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
63kg
Hey,

Nadat mijn vriendin me na 4 jaar in de steek heeft gelaten omdat ze tijd en ruimte nodig heeft (vrouwen ???) heb ik besloten nu eens eindelijk van dat lelijke ecto-lichaam af te geraken en verstrooiing in de gym te zoeken.

Ik weeg 63kg voor 1,82m groot te zijn. Ik sport vrij veel (tennis) maar met gewichtheffen heb ik nog geen ervaring.

Ik begin aan het stronglift 5x5 schema omdat velen zeggen dat dat voor beginners zeker een goed startpunt is. Nu heb ik een voedingsschema in elkaar geknutseld (gebaseerd op eentje dat ik een paar threads eerder gezien had) en nu zou ik graag wat feedback krijgen. Of het een goed begin is en of het goed vol te houden is de komende maanden.

Mijn eetlust is verre van gigantisch te noemen dus ik vraag me af of ik dit, zeker de eerste weken, wel ga kunnen volhouden. Hebben jullie misschien tips om de eetlust de eerste weken te vergroten? Ik probeer nu wel om het uur iets kleins binnen te spelen om er al wat aan te wennen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Bijlagen

Ik zou denk ik de walnoten om 21.30 doen, en de kwark voor het slapen gaan.

Ziet er m.i. verder goed uit, succes!

waar heb je deze schema weggehaald?
word namelijk tijd dat ik zelf 1 maak, dus dit is wel handig :)

btw, ziet er goed uit!

Netjes wat hun zeggen kwark en walnoten omwisselen misschien bij de walnoten nog 100 gram magere yoghurt ofzo als t kan nog wat 1 stuk fruit erin gooien?

• Topic Starter Topic Starter
waar heb je deze schema weggehaald?
word namelijk tijd dat ik zelf 1 maak, dus dit is wel handig :)

btw, ziet er goed uit!

Gewoon, een schema van iemand anders aangepast. Jij kan hetzelfde doen met dit schema, gewoon de waardes aanpassen en klaar.

Niemand tips om eetlust te vergroten? Ga proberen meer regelmaat in te bouwen, door op tijd in bed te gaan en echt op het uur te eten dat ik moet eten.

Voldoende slaap, buiten wandelen/fietsen (frisse lucht)

Verder is het zo dat je veel melk drinkt om aan je totaal aantal kcal te komen. Vloeibaar voedsel is sowieso makkelijker naar binnen te krijgen :-)

Niemand tips om eetlust te vergroten? Ga proberen meer regelmaat in te bouwen, door op tijd in bed te gaan en echt op het uur te eten dat ik moet eten.

Dit lijkt me goed. Misschien kost het je een half uur voor sommige maaltijden, misschien wat kokhalsneigingen maar als je het volhoud word het steeds makkelijker alles op de juiste tijden binnen te krijgen! Succes.

Wat is het verschil tussen cutten en bulken? Ben namelijk niet bekend met zulke voedingsschema's :).

Terug
Naar boven