XXL Nutrition

Voedingsschema in de cut

TomHardy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
76kg
Ik ben sinds een paar maanden eindelijk weer volop aan het sporten. Vroeger sportte ik veel zonder echt een idee te hebben van voeding. Na veel informatie te hebben ingeslagen heb ik een voedingsschema voor mezelf gemaakt voor in de cut.

10:00: 4 gebakken eieren met een banaan
12:30: blikje tonijn op waterbasis, 1 broodje met 150 g kipfilet
14:45: na het sporten een wheyshake
15:00: blikje tonijn op waterbasis, 1 broodje met gerookte zalm
17:30: groente, zilvervliesrijst en zalmfilet of kipfilet
20:00: 90g amandelen, 150g kalkoenfilet, 100g garnalen of gerookte makreel
22:30: wheyshake, half blikje tonijn.

Dit eet ik zo'n beetje dag met afwisseling van de kipfilet en zalmfilet als avondeten en garnalen en makreel om 8 uur. Waar ik zelf nog een beetje over twijfel is of ik niet teveel vette vissen eet en of m'n ontbijt om 10 uur wel genoeg is. Verder nog tips?

Wat is je verbruik en hoeveel kcal zijn dit?

• Topic Starter Topic Starter
Lastig om uit te rekenen hoeveel ik verbruik, aangezien op internet de kcal meter meestal gaat over joggen en normale cardio. Ik heb een speciaal trainingsschema wat draait om explosiviteit, dus geen joggen maar sprinten,rust,sprinten,rust bijvoorbeeld. Met andere woorden: ik zou het niet weten;)

Lees eerst is de stickies over voeding. Reken uit je per dag aan kcal verbruikt en stel een doel. Daarna alles uitrekenen hoeveel je eet per dag en post dan nog eens een schema in excel.

• Topic Starter Topic Starter
Snap ik. Ga ik ook ff achteraan. Tot die tijd: wat is je eerste korte gedachten na het zien van dit schema?

Terug
Naar boven