AndroidHealthClinic

Voedingsschema onderhoud (excel)

G

Gast 60484

Ik ben 20 jaar, 1,93m en weeg na een korte cut 90,5kg. Ik train 3 of 4 keer per week (afhankelijk van beschikbare tijd e.d.). Vetpercentage weet ik niet, ik gok rond de 15%.

Mijn BMR heb ik berekend op 2121,15 via http://forum.dutchbodybuilding.com/...k-berekenen-bmr-vetverlies-voorspellen-34649/

Doel: Onderhoud
Gaat dat met dit schema lukken? Ik ben van plan om de bulk na de zomer te starten.

Ik weet dat er niet veel variatie is en dat mijn avondeten niet perfect is, maar daar komt later nog wel verandering in. Ik heb nog even moeite met de EKV verhoudingen. Deze zit momenteel op 30/40/30. Hoe kan ik dit het beste beschouwen/aanpassen ?

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Laat ik zelf eens beginnen;
Vanmorgen het ontbijt genomen zoals aangegeven in het schema (50cl ipv 60cl melk, whey + brinta in blender). Dit vulde echter slechts een half uurtje, waarna ik weer honger kreeg. Ik denk dat ik er 2 stukken brood bij doe, beleg dunne laag pindakaas of iets dergelijks. Iets hartigs vult toch het beste bij mij.

Wow krijg je honger na een halve liter melk met brinta? Gebruik je wel genoeg brinta? Bij mij wordt het een dikke pap en aan 350 ml heb ik genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
Iemand met een aanbeveling of opmerking? Ben er serieus mee bezig geweest dus elke opmerking is waardevol ;)

Terug
Naar boven