AndroidHealthClinic

Voedingsschema tips?

Bezoekers in dit topic

ik denk dat je veel te weinig eet voor aan te komen.
 
ja je eet echt als een vrouw die 40 kilo af wil vallen. je zult echt wat betere maaltijden moeten invoegen. shake bij je ontbijt, 10u: paar stukken brood met kipfilet en om 12 uur weer. om 3 uur een maaltijd van bijvoorbeeld rijs, kip en wat groente.
 
Ja is inderdaad niet zoveel, ik neem shake bij ontbijt mee, en 2 broodjes kipfilet om 10 uur.
Een maaltijd 's middags zoals rijst of iets warms is niet te doen, moet iets zijn wat ik 's ochtends mee kan nemen.. Meer tips?
 
Neem je toch 'n shakebeker met brinta ofzo mee, bakkie cashewnoten, muesli repen, havermout.. Schema is niet goed btw, weinig eiwitten.
 
234
 
Laatst bewerkt:
Tip: Zet de voedingswaardes van alles wat je eet er eens bij, daar word je een stuk wijzer van :).
 
234
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de noten wat meer over de dag verspreiden. 500+ kcal voordat je gaat slapen is nogal veel. Verder misschien wat minder suikers eten (de multivit o.i.d. vervangen door water). Vooral 's avonds heb je niet zoveel snelle energie nodig, daar kun je beter het fruit schrappen en vervangen door brood o.i.d. met kip (avondsnack 1), maar uiteraard ook niet te veel.
 
De Cashew noten komen 'S middags dan. Banaan bij eerste avondsnack wordt een broodje kipfilet of ham.
Uhm, is het niet goed om multivitamine te drinken voor de vitamines? Ik drink hiernaast zowieso 2,5/3 liter water per dag.:p
 
Je kunt uiteraard wel multivitamine nemen, maar het valt te betwijfelen of daar echt zo veel vitamines inzitten, en daarnaast zitten er (volgens mij?) wel aardig veel suikers in. Dat laatste is natuurlijk niet per definitie slecht, als je maar niet meer neemt dan je nodig hebt. Als je vitamines wilt, kun je beter een vitaminesupplement nemen (multivitamine pillen bijv.) :).
 
Ja dat is zo, er staat bij koolhydraten 11 waarvan 10 g suiker. Als je halve liter multivitamine neem heb je meer dan 100% van A.D.H. Bij de AH heb je ook verse sinasappelsap zou dat beter zijn? Alleen op die flessen staat wat wat erin zit..
 
In allebei zitten wel wat vitamines, maar als je goeie hoeveelheden wilt, kun je het beste bij De Tuinen o.i.d. een pot multivitamine totaal ofzo inslaan.
 
Heb het liever uit 'echte' producten in plaats van pillen :o
 
Heb het liever uit 'echte' producten in plaats van pillen :o

Vrijwel alle vitamines worden evengoed, of zelfs beter opgenomen in de synthetische vorm. Behalve vitamine E zo uit m'n hoofd.
(Als het je daar om te doen was)
 
123
 
Laatst bewerkt:
Hebben de meeste dit bij hun dagelijks gebruik, één vitamine pilletje?

Ik supplementeer altijd een multivit ja, helaas nu niet, gezien er vitamine A inzit en ik dit niet mag supplementeren naast m'n roaccutane.
 
123
 
Laatst bewerkt:
Tip: neem een voordeelpot (bijv. van De Tuinen) met de hoogste dosis aan vitaminen. Dit kun je herkennen aan waarden als "Vitamine C: 2000% ADH". Dat wil dus zeggen dat er 20x zoveel Vitamine C in zit dan wordt aanbevolen, maar dat is IMHO alleen maar goed als je aan krachttraining doet.

Ik zelf merk dat ik veel baat heb bij de time released pillen: dit zorgt voor een geleidelijke afgifte, waardoor niet alles meteen door de lever wordt verwerkt, wat dus een verlies van effectiviteit betekent.
 
Back
Naar boven