MuscleMeat

Voedingsschema

jondalarvh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
19%
Hallo iedereen,

Ik train nu 7 maanden. Vorig jaar ben ik eerst begonnnen met bodypump.
Stats zijn nu

Squat 125 kg 5 x
Benchpress 60 kg 8 x
Deadlift 100 kg 8 x

Leeftijd: 17 jaar
Lengte = 1,84
Gewicht= 82 kg
Spiermassa = 40,2 %
Vet percentage = 20 %
Een te hoog vet perecentage. Door de studie heb ik 1 maand niet echt kunnen trainen. En jawel kerst en oud en nieuw is geweest. Dus werk aan de winkel!

Ik heb een voedingsschema op de sportschool gekregen, een vrij oppervlakkig voedingsschema, eerst maar is goed aan het schema houden

7:00/8:00
40 Gram Brinta 250 melk + stuk fruit

10:00
4 Boterhammen met 30+ kaas, tonijn, kipfilet of rosbief.

12:00
4 Boterhammen met 30+ kaas, tonijn, kipfilet of rosbief.

14:00
Schaaltje yoghurt

16:00
2 gekookte eieren zonder ei-geel

17:00
Eten wat de pot schaft.
Veel groente metname

Na de training
Bord kwark

Drinken:
- Spa Rood
- Light frisdranken
- 1/2 glazen fruitdrank

Als ik niet druk ben met school, train ik 5 dagen

Maandag:
Bodypump en spinning

Dinsdag:
Borst & Biceps

Woensdag:
Spinning

Donderdag:
Rug, en Triceps

Zaterdag
Bovenbenen, Kuiten en Hamstrings en schouders

Verder heb ik 4 maanden geleden een borstoverbelasting gekregen. Daardoor was ik een maand uit. Syndroom van Tiets hete dat ofzo:P

Meestal na afloop van de training ook nog 30 minuten cardio.

Ik wil graag mijn vet percentage verlagen naar 10%, het zal een lange rit worden maar t moet te doen zijn met mijn leeftijd.

Alvast bedankt voor de reacties!

vetverlies

hallo , ik ben dus alexander.
ik ben 15 jaar
gewicht : 86kg
lengte : 1m75
zoals je ziet is dit dus veel te veel , ik heb het probleem dat ik ALTIJD zin heb in eten .
ik zit altijd tegen mezelf te zeggen dat ik deze keer het echt zal proberen , maar na 2 dagen blijft er al niet veel goesting meer over..
en ik heb ook een probleem dat ik niet goed weet wat ik mag eten op een dag en hoeveel ik moet trainen ,
ik doe 2x per week aan voetbal en zondags match.
voor de rest zit ik in een sport richting (6 uur sport/week).
ik heb ook al een personal trainer willen proberen , maar dat kost dus zeer veel , ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen , want met mijn zelfvertrouwen zit ik echt laag...

alvast bedankt...

die lui van de sportschool hebben niet echt veel verstand van voeding zo te zien je moet veel gevarieerder eten,( als je het kan aanschaffen koop dan whey en begin er mee in de ochtend en na je training (in verband met snelle eiwitten ) ook zal ik beide maaltijden van 10 en 12 uur 2 boterhammen schrappen, en tegen 2 uur 2 boterhammen toevoegen, tegen 16:00 bord zilvervliesrijst met kipfilet na de training whey voor het slapen gaan een bak magere kwark met handje vol pindas:)

• Topic Starter Topic Starter
Ok ok,
Op de sportschool zeiken ze veel over Proteine, dat je dat pas moet doen als je 18 bent. Maar ik kan er wel eens voor kijken, Whey proteine is dat toch? Het moet echt een vet arme en suiker vrije Proteine zijn. Om 14:00, 2 boterhammen toevoegen en dan gwn die yoghurt eten.. geen eieren eten meer om 16:00 maar rijst met kipfilet, gebakken of gwn die je rouw koopt (om op brood te doen). Ok ok. Pinda's zout vrije neem ik aan!?

Super bedankt voor je reactie.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

ASTZ of wat de naam ook is.

Ik heb het ook gehad. Het is moeilijk om te beginnen, maar je moet eht zelf willen. Probeer in het begin gwn veel te eten maar wel gezond. En dan afbouwen. Verder gewoon NEE tegen dingen zeggen.Niet meer in tussneuren naar de Frietboer, supermarkt enzo. S avonds gwn eten wat de pot schaft. MAar probeer dan wel veel groente te eten.

die lui van de sportschool hebben niet echt veel verstand van voeding zo te zien je moet veel gevarieerder eten,( als je het kan aanschaffen koop dan whey en begin er mee in de ochtend en na je training (in verband met snelle eiwitten ) ook zal ik beide maaltijden van 10 en 12 uur 2 boterhammen schrappen, en tegen 2 uur 2 boterhammen toevoegen, tegen 16:00 bord zilvervliesrijst met kipfilet na de training whey voor het slapen gaan een bak magere kwark met handje vol pindas:)
ok , hartelijk bedankt , en heb je wat ideeën over wat ik thuis kan doen voor wat af te vallen?
groetjes

Ok ok,
Op de sportschool zeiken ze veel over Proteine, dat je dat pas moet doen als je 18 bent. Maar ik kan er wel eens voor kijken, Whey proteine is dat toch? Het moet echt een vet arme en suiker vrije Proteine zijn. Om 14:00, 2 boterhammen toevoegen en dan gwn die yoghurt eten.. geen eieren eten meer om 16:00 maar rijst met kipfilet, gebakken of gwn die je rouw koopt (om op brood te doen). Ok ok. Pinda's zout vrije neem ik aan!?

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Ik heb het ook gehad. Het is moeilijk om te beginnen, maar je moet eht zelf willen. Probeer in het begin gwn veel te eten maar wel gezond. En dan afbouwen. Verder gewoon NEE tegen dingen zeggen.Niet meer in tussneuren naar de Frietboer, supermarkt enzo. S avonds gwn eten wat de pot schaft. MAar probeer dan wel veel groente te eten.
ja , dat is hetgeen wat het moeilijke is , nee zeggen tegen dingen , en mezelf aanzetten om eens te gaan lopen ofzo..

Ok ok,

ja ik ken het, het is ook vaak in gevordere status ja klopt ik zal gaan voor whey delicious gaan zit eigenlijk het minste vetten en koolydraten in, zelf heb ik syntha 6 aangeschraft maar omdat ik in de bulk zit is dat voor mij geen probleem^^ gewoon kipfiley gebakken in de grill, en pindas/cashenoten ongezouten idd :)

Terug
Naar boven