AndroidHealthClinic

voedingswaarden warme maaltijd?

Yeltzin

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
12
Hoeveel eiwitten/koolhydraten/vetten krijg je ongeveer binnen bij een normale, warme maaltijd ? Ik heb hier geen idee van maar zou dit graag weten daar ik mijn eigen voedingsschema in elkaar probeer te knutselen. Iemand een idee? Ik weet natuurlijk wel dat dit elke keer verschillend kan zijn, maar misschien heeft iemand een idee van het gemiddelde? ???
Ik weet dat ik hier onlangs ongeveer juist dezelfde thread heb zien staan, ik heb al onder verschillende trefwoorden gezocht, maar vind hem niet echt.

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Hoeveel eiwitten/koolhydraten/vetten krijg je ongeveer binnen bij een normale, warme maaltijd ? Ik heb hier geen idee van maar zou dit graag weten daar ik mijn eigen voedingsschema in elkaar probeer te knutselen. Iemand een idee? Ik weet natuurlijk wel dat dit elke keer verschillend kan zijn, maar misschien heeft iemand een idee van het gemiddelde? ???
Ik weet dat ik hier onlangs ongeveer juist dezelfde thread heb zien staan, ik heb al onder verschillende trefwoorden gezocht, maar vind hem niet echt.

alvast bedankt!

200gram Vlees (mager) 214Kcal 40E 0K 6V
250gram Aardappelen 212Kcal 6,5E 47K 0V
300gram Brocolli 60kcal 9E 3K 0V

Standaard warme maaltijd op onderhouds doseringen

• Topic Starter Topic Starter
Merci !

Met de bakboter/olie erbij zo'n 500 kcal inderdaad, sausjes niet meegerekend. Neem een wereldgerecht van Knorr en een portie bevat zo'n 800 kcal (en dat is nog geen bodybuildersportie), een pizza zo'n 1200 dus het loopt nogal uiteen wel.

Terug
Naar boven