XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Niet als het per se een Nederlander moet zijn. Als we wisten welke CVs van buitenlandse trainers ze ontvangen tijdens dit soort periodes. #MindBlown
Moet natuurlijk niet, maar ik vind dat een bondscoach uit het desbetreffende land moet komen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Moet natuurlijk niet, maar ik vind dat een bondscoach uit het desbetreffende land moet komen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Nederland hoort gewoon een Nederlandse bondscoach te hebben, wat weet een buitenlander nou over het Nederlandse voetbal. Zit je nog met communicatie, een Nederlander kent die jongens door en door, vooral als het een coach is die deze jongens destijds zelf uit de jeugd geeft gevist.

En Otto Rehhagel dan?

of Happel

Happel is wel heel ver terug, jezus, kunnen we net zo goed Bob Glendenning ook gaan aanhalen. Er is een periode geweest tussen 2002 en 2008 dat NL trainers naar alle hoeken van de wereld stuurde, nota bene 4 Nederlandse trainers op 1 WK, waarom ga je in godsnaam op zoek naar een buitenlander?

Had liever Aké centraal gezien en Wijndal op links. Maar dit is ook prima.

Happel is wel heel ver terug, jezus, kunnen we net zo goed Bob Glendenning ook gaan aanhalen. Er is een periode geweest tussen 2002 en 2008 dat NL trainers naar alle hoeken van de wereld stuurde, nota bene 4 Nederlandse trainers op 1 WK, waarom ga je in godsnaam op zoek naar een buitenlander?
Geweest... :)

Happel was succesvol. Althans, hij speelde een WK finale tegen een team dat geeneens in de finale hoorde te staan. Daarin zit hem het punt. Als niemand voldoet aan het profiel. Waarom zou het dan niet iemand mogen zijn met een ander paspoort?

Messi blijft

Robert doet niet mee

Een dbb voetbalpoule tijdens het EK is een goed idee.

Verlang al naar de uitschakeling van de roze duivels op het ek.

Wat een verschrikkelijke stijl heeft Lukaku ook :emo:

Nederland tegen Italië nu

Bagger. Hebben een strenge meester nodig.

Is goed. Als het om echt geld gaat. Wil ik er wel energie in steken.

2,50 - 5 -10 - 20 inleg zijn denk ik de opties voor de gemiddelde dbb'er.
Ik doe liever 20 inleg met 5 fanatiekelingen dan 2,50 met 15 man maar dat ter zijde.

Terug
Naar boven