AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Ik 50

In.

Wie wint ofzo? Of topscorer?

• Like
Waarderingen: mat
Als we eindwinnaar doen en 2 mensen hebben zelfde winnaar dan moeten hun delen? En hoe bewaren we het geld?

Of een systeem waarbij je punten krijgt per juiste match vanaf de knockoutfase of zo? Halve finale en finale kunnen ook zwaarder doorwegen bv.

Maakt voor mij niet zoveel uit, maar lijkt me niet echt eerlijk als je verliest van iemand die de eindwinnaar gokt, terwijl je 20 wedstrijden juist in je hoofd hebt, maar net de finale niet.

En dan hier posten? Of kijken op internet naar poule? Hier kan het ook geplaatst worden. Je kunt zien wie zn post bewerkt dus die is dan meteen gediskwalificeerd.

• Like
Denk dat je makkelijk een template online kan maken. Kan iedereen invullen en posten bv. Wij speelden laatst 1/8e of 1/4e juist voor 2ptn, halve finale 3ptn en finale 5ptn.

Maar nog eens; andere voorstellen zijn voor mij ook oké, hoor.

Schatkist kan bijgehouden worden door een onschuldige kinderhand zoals @Schneider.

Die zal toch niet snel met de Noorderzon vertrekken van dit board.

• Haha
We kunnen het natuurlijk heel simpel houden. Maar een simpel voorstel.

Winnaar (of gelijkspel) per groepsfase wedstrijd goed is 5 punten, exacte uitslag goed 10 punten.
Vanaf de knockoutfase verdubbeld dit. 10 punten voor juiste winnaar, 20 voor exact juiste uitslag. Zou denk ik geen verschil doen in kwart, halve finale etc.
Vooraf de winnaar juist geraden 50 punten

Zo heb je aan het eind een eerlijke en terechte winnaar denk ik?
Zelf heb ik een hekel aan poules waarbij iemand in het begin alles fout mag hebben en opeens nog wint omdat punten in de eindfase met een overdadige hoeveelheid zwaarder gaan tellen en ze dan met een mazzeltje goed gokken.

En dan topscorer nog bonuspunten en misschien welke zwakke landen het hoogst eindigen voor bonuspunten ofzo

• Like
Gaat toch om het ek volgend jaar?

EK volgend jaar ja, je zit natuurlijk al te popelen om te gokken maar het duurt helaas nog even :(

Doe alleen nog ligue 2 en national alles over 2,5 goals een vijffie verder niks.

Had in 2006 een grote poule gewonnen met zo'n 300 man. Stond halverwege rond de 90ste.
Maar had Italië - Frankrijk goed en dan scoor je ontzettend veel punten waardoor je iedereen zo hebt ingehaald die deze 2 niet in de finale hadden.

Hadden ze enkele dagen na de start de prijzen bijna gehalveerd wegens tegenvallende inkomsten voor de voetbalclub, terwijl de prijzenpot er meer dan dik uitgehaald werd. Not done :(

Vindt je het niet leuker om bij een echt spannende match van teams die je kent gewoon wat meer in te leggen?

Vindt je het niet leuker om bij een echt spannende match van teams die je kent gewoon wat meer in te leggen?
Nee, wat als dit keer valt een keer in de zoveel jaar dan ben ik spekkoper. En hou van high odds. De thrill is dan leuker als ie EENS een keertje valt

Terug
Naar boven