AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

giphy.gif

Tja...

Het zal pas zielig worden als het, toegegeven om andere redenen, een verkapte Neeskens episode wordt.

Moet Groningen dan sowieso rekening mee houden

Hij had er gewoon niet meer moeten aan beginnen. Seizoen 2019/2020 overslaan zal ook vast z'n invloed hebben.

Is al zolang als ik kan herinneren dweilen met de kraan open met m. Sinds de tijd beetje toen ie zo verschrikkelijk overdreven het volkslied begon mee te zingen alsof hij een gepassioneerde Italiaan is ipv kille Groninger

Sneu voor Robben. Jammer, wat was er van hem geworden met een veel sterker lichaam, zoals Dirkie wel had.

Die eigenaar van groningen was ook een apart heerschap. Heeft zelfs nog vastgezeten volgens mij ivm zwart geld ofzo. Is ook een doc over

Sneu voor Robben uiteraard, ik keek ook de wedstrijd puur voor hem. Echter, wat kunnen mensen toch overdrijven zeg. Vond het goed van Perez dat hij van Gangelen tot de orde riep in de rust.

Vind het ook overdreven dat Robben na z’n wissel gelijk naar huis is gegaan. Snap de frustratie, maar je bent onderdeel van het team.

Robben is altijd al een jankerd geweest. Hij heeft ook zo een jankhoofd

• Like
Waarderingen: mat
Robben (23/01/1984): Blessure Historie (4 pagina's)

1600029489371.png

Desondanks had niemand verwacht dat hij zolang zou meedraaien op absoluut topniveau. Niet in de laatste plaats in vergelijking met zijn generatiegenoten van soortgelijk niveau.

Kuijt (22/07/1980): Versleten
van de Vaart (11/02/1983): Mentaliteit
van Persie (6/08/1983): Versleten (mentaliteit?)
Sneijder (9/06/1984): Mentaliteit

Als je zou zeggen dat ie 55 is zou ik het ook geloven.
Copyright-ProShots-4932257.jpg

Raf was eigenlijk op zn 30ste reeds klaar. 2de keer Hamburg was ook niet zo een succes

In zn Ajax tijd waren er al verhalen over dat ie vaste klant was bij de Mac in Z-O.

Vond m altijd al iets te vadsig voor een pro

Darts career[edit]
In April 2019, van der Vaart began a professional darts career, joining the British Darts Organisation.[105] On 4 May, van der Vaart made his debut at the Denmark Open, winning his first round match 4–2 against Thomas Anderson before being knocked out in the second round 4–0 by Mogens Christensen.[106

Oh god, nu gaat het echte fat fuckery beginnen. Vond m van de week al pafferig bij Tom en Pierre

Het schoolvoorbeeld van een voetballer die teerde op zijn talent tot hij er niet meer mee wegkwam. Ik heb sowieso de indruk dat op het vlak van werkethiek de voetballerij (nog steeds) achterloopt op diverse andere sporten.

Voetballers die meer uit hun carrières hadden kunnen halen lijken eerder de norm dan de uitzondering.

Denk niet dat ze beseffen hoe mooi het vak is zolang ze spelen en dat pas later de spijt komt.

Bij Raf begon volgens mij beetje het gedonder tijdens de Sabia affaire. Of welk jaar was dat? 2012 was dat gedoe met haar miskraam dat alle spelers van het NL elftal er mee zaten. Dus denk '13 of '14?

Volgens de search rond 2013 :D Ja ja Raf. Al je energie verloren door die k**wij*en

Terug
Naar boven