XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Misschien niet zozeer een verloren talent, maar met Mario Jardel is het op een gegeven moment ook compleet fout gelopen. Jammer dat we hem nooit bij een Europese topclub aan het werk hebben kunnen zien.

Als je meer goals maakt dan het aantal wedstrijden dat je speelt. Dan toch je het best aardig als spits. Zelfs in een subtopcompetitie.

Jardel. Een keer in de zoveel jaar begin je weer over hem. Je kunt de klok er op gelijk zetten.

Snap het niet. Op het allerhoogste niveau ben je superprof. Moet je je bewust zijn dat het niet een vanzelfsprekendheid is. Kan me nog interview herinneren van die Joep van de NOS met Ronaldinho over no cervezas enzo. Kan verkeren

Denk dat het vooral donuts waren bij Ronaldo. Frikandellen voor Van der Vaart.

Hij stond zelfs hier al te zwaar.

Weet nog dat ik onder de indruk was van Jardel zonder dat ik hem ooit een bal heb zien raken.
In vi stond hoe Gremio zich geplaatst had voor de wereldbeker, bij zowat elke goal stond Jardel genoteerd.

Jardel beter dan Adriano? In de woorden van Louis van Gaal: Das kannie waar sein!

:lol:

'k Vraag me nog steeds af wat het verhaal hierachter is. Dit is hetzelfde als de kopstoot van Zidane of de tackle van Keane. Je weet op voorhand dat je rood krijgt.

Mario had m voor witte uitgescholden.

Het was wel altijd een heethoofd:

Ik was dit alweer vergeten:

Ramelow, het schoolvoorbeeld van waarom blonde mannen niet populair zijn.

Laatst bewerkt:
Er zijn drie soorten verdedigers:

1. Maldini: Positionering
2. Nesta: Tackles

3. Materazzi

Weet je wat het wereldrecord rode kaarten is?

46!
Gerardo Bedoya

• Haha
Waarderingen: mat

Prima reactie op onnozele vragen.

Aan wie vragen ze het ook... Iemand die degradeerde uit de Eredivisie maar vervolgens de CL won met Barcelona.

Terug
Naar boven