XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Ten cate? Op basis waarvan? Omdat hij assistent van Rijkaard was?

Onderwerelduiterlijk

Binnen 5 jaar zal de KNVB zwichten. Gezeik allemaal. Straks schreeuwen ze nog om een zwarte doelman, alsjeblieft zeg.

Gewoon afwegen wie de beste kwalificaties heeft. Frank de Boer of Ten Cate.

Op papier dan Frank de Boer . Of telt assistent die op een lullige wijze bloedneus kreeg door elleboogie tijdens het vieren van CL, van grote club zwaarder dan plus 5 keer kampioen met ajax?

En dan hebben we het nog niet over wie over beter materieel beschikte:

Koekoek!

Laatst bewerkt:
En dan nog op laatste speeldag choken :emo:

Met zn Barca lijntje. Wie waren het ook al weer? Gabri en Luque? En die kraker? Hoe heette die ook al weer?

Zo een links figuur speelde ook nog cl finale

Oleguer

Ook wel vreemd dat er spelers in de spelersraad zitten wie hun plek in de selectie voor het EK allerminst zeker is.
Babel en Strootman, ververs die spelersraad eens met alleen bepalende spelers.

Over traptechnieken gesproken, dit blijft toch ook bizar:

• Love
Waarderingen: mat
Ik begrijp echt niet wat Koeman had met Babel. 'k Dacht eigenlijk dat zijn selectiepolitiek beter zou zijn.

Over traptechnieken gesproken, dit blijft toch ook bizar:

Ronaldo had Nilis geloof ik in zijn dreamteam.

Herinner nog een prachtgoal van Jonk en Nilis uit bij Leeds, een stift de bal omhoog voor de ander en die haalt droog uit. Iets van 2-5 geloof ik. PSV had een super elftal in '96 en '97

Dit was geniaal:

Dat opwippertje... *fap fap fap*

• Heart
Waarderingen: mat
Hoe zou Nilis het in de Serie A hebben gedaan, bij een club als Roma?

Het grootste verspilde talent dat ik aan het werk zag. Daarna wellicht Balotelli.

De precisie ook. Ik denk dat we zouden schrikken hoeveel 'we zien wel waar de bal uitkomt' (na een schot op doel) spitsen er rondlopen. Zijn overzicht voor afstandsschoten was ook bizar.

Vind Balo meer een one season wonder en niet echt een puur talent. Heeft het eigenlijk maar een week of 6 achter elkaar laten zien. Denk dan eerder aan een Ronaldinho die er eigenlijk veel te weinig uit gehaald heeft.
Ik begrijp echt niet wat Koeman had met Babel. 'k Dacht eigenlijk dat zijn selectiepolitiek beter zou zijn.
Had er soms schijn van dat het hem meer om politiek ging dan de beste speler. Onderandere Blind op LA zetten en Gosens links laten liggen, Veltman in de basis terwijl je Hateboer hebt. Zal met Frank niet beter worden in ieder geval.

Dat Ronaldinho een "uitgaans" clausule in zijn contract had bij Flamengo zegt genoeg over zijn mentaliteit. :roflol: Er zijn twee verhalen die de ronde doen over zijn tijd bij Barcelona.

1. Samen met Deco dronken op de training verschijnen
2. Een dutje in de gym terwijl hij moest trainen

Terug
Naar boven