Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Komt ook dat 1 van de beste wedstrijden ooit tegen Argentina was in 74. Kijk die maar eens terug. Is bij m blijven hangen

Was vast niet nuchter. Hoe kan de lat nu lager liggen? 🤔

Nu wordt er daadwerkelijk ook verdedigd? :dunno:

Dat generatiedebat is vrij simpel. Sommige spelers zouden nu nog beter zijn, anderen zouden nu tot de subtop behoren.

Hij wil zn eigen goedheid niet downplayen. Hoor je cr7 al zeggen dat het toen beter was

Diego zou nog steeds een baas zijn anno 2020. Alleen niet met zijn mentaliteit van toentertijd en activiteiten naast het veld.

Ik vraag me trouwens af of het niveau nog veel hoger kan. :thinking: In ieder geval veel succes gewenst met het overtreffen van Ronaldo, Messi en bepaalde teams van de laatste 15 jaar. 🤭

Zelfde als met tennis. Rafa, Federer en Djoko wat die hebben laten zien kan amper meer.

Vond het wel mooi hoe Diego een kinds enthousiasme had voor hedendaagse voetballers. Kan me nog herinneren dat hij erg opkeek naar Ronaldinho.

:sigar:

Scouting wordt steeds beter waardoor talenten er steeds makkelijker worden uitgevist, betere selectie.
Als je in de jaren 80 een talentvolle keeper zou zijn geweest in Senegal, hoe en aan wie moet je ooit je kunsten kunnen laten zien?

Ik denk zelfs dat er een dreamteam mogelijk is van mensen die gewoon nooit de kans hebben gekregen wat met hun talent te kunnen doen. Een elftal Chinezen stuk voor stuk beter dan Maradona.

Ik denk ook dat we doping nog onderschatten in de top. Iedereen houdt zijn niveau ook veel langer vast. Vroeger zag je geen tennissers van in de 30.
Verder waren clubs nog nooit zo goed vanwege de 8+3 regel. Je had toen nog niet de dreamteams van nu wat het niveau ook mee doet stijgen.

Usain Bolt zou ook nooit de tijden hebben gelopen als hij 20 jaar eerder geboren zou zijn, Bill Kazmaier zou nu ook mee doen om de 500kg deadlift als hij tegelijk met Eddy Hall zou zijn geboren.

Je vraagt je wel af waar de Chinese talenten blijven anno 2020.

Laat ze maar wegblijven met die moeilijke namen

Vond het wel mooi hoe Diego een kinds enthousiasme had voor hedendaagse voetballers. Kan me nog herinneren dat hij erg opkeek naar Ronaldinho.

:sigar:

Weet nog wel in 2006 dat Messi inviel tijdens wk. Werd er ff ingezoomd naar Koninklijke hoogheid.

Vast wel filmpje er van te vinden.

Als Maradonna in het hedendaagse voetbal wekelijks tegen Stoke City en West Ham United had moeten spelen was er na een paar maanden niks meer van die mooiweervoetballer over. Fluwelen techniek heb je niet zo veel aan als je altijd geblesseerd bent en shit. Als je kijkt naar hoe er vroeger verdedigd werd tov nu, met 2 meter lange bodybuilder achtige n*gers overal... tsja

Goikoetxea

Alles wordt tegenwoordig gefilmd.

Goed voorbeeld NL-Brazil 74 hoe hard een match kan zijn

Van der Sar was wel een goede keeper maar natuurlijk nooit beter dan Buffon en Casillas. Die 2 zijn wat mij betreft de beste keepers van de afgelopen 20 jaar.
Je zou eventueel een Neuer ook nog kunnen noemen, qua prijzenkast zeker. Is met keepers toch altijd lastig, hoe beter hun team is, des te minder ze aan het werk worden gezet.

Met Manu heb je wel de kans plots zonder keeper te spelen.

Terug
Naar boven