XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

in b4 sneijder de cl wit met gala

Sneijder ... Overrated . Zoals elk nieuw aanstormend jong talent uit Nederland . Nu is het weer die Siem De Jong . Je zal zien dat ook hij zal falen bij grote clubs . En dan heil moet zoeken bij mindere ploegen .
Alleen Van Persie bewijst wat . En de oudere garde , die was fenomenaal ... Seedorf , Van der Sar , De Boer , Koeman , Bergkamp , Stam , Overmars , Van Nistelrooij ... Dat waren pas helden

5 maand op huurbasis las ik net.
Is die eeuwige soap rond Biglia mss ook eindelijk is van de baan :p

Biglia op de bank? :)
Wat een eikel!

Hopelijk speelt De Zeeuw snel op z'n topniveau en moet Biglia naar een Argentijnse 2eklasser

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 22:00 ----------

De kapitein van oranje speelt in de Turkse competitie, illustratief voor de teloorgang van het Nederlands elftal.
Nu is het aan de Belgen om te schitteren ;)

Sneijder ... Overrated . Zoals elk nieuw aanstormend jong talent uit Nederland . Nu is het weer die Siem De Jong . Je zal zien dat ook hij zal falen bij grote clubs . En dan heil moet zoeken bij mindere ploegen .
Alleen Van Persie bewijst wat . En de oudere garde , die was fenomenaal ... Seedorf , Van der Sar , De Boer , Koeman , Bergkamp , Stam , Overmars , Van Nistelrooij ... Dat waren pas helden

Denk dat Robben en Sneijder meer hebben bereikt dan Overmars of Ronald de Boer en ook zeker een niveautje hoger.
Robben heeft in z'n beste tijden laten zien bij de beste aanvallers ter wereld te horen. Sneijder was een bepalende factor voor Inter toen ze de CL wonnen en bij Oranje op het WK. Zie niet echt hoe je dat falen kan noemen?

Denk dat Robben en Sneijder meer hebben bereikt dan Overmars of Ronald de Boer en ook zeker een niveautje hoger.
Robben heeft in z'n beste tijden laten zien bij de beste aanvallers ter wereld te horen. Sneijder was een bepalende factor voor Inter toen ze de CL wonnen en bij Oranje op het WK. Zie niet echt hoe je dat falen kan noemen?

Ik denk dat hij Frank bedoelt. Voor de rest helemaal mee eens. Kan naast Nilis geen Belg opnoemen die de laatste 20 jaar van betekenis is geweest in het internationale voetbal. Misschien beetje afgunst van de Belgen? Geen haat btw

Ik denk dat jij Overmars en de Boer amper in actie hebt gezien gezien je leeftijd. Overmars was echt ontzettend goed en was denk ik meer rendabel dan Robben in de wedstrijden die ze speelden. zet je dit ook nog af tegenover de blessures van Robben dan wint overmars het al helemaal als meer rendabele speler.

Overmars was helemaal top in het jaar nadat Ajax de beste ter wereld was. Hij begon toen ook meer naar binnen te kappen en zelf te scoren. Kon dus zowel zelf voor dreiging zorgen, maar gaf ook altijd een voorzet als het nodig was. Was niet afhankelijk van zijn linker of rechter been, kon beide flanken bestrijken. Backs hadden een ontzettend slechte dag tegen overmars, die altijd dubbel gedekt werd.
Die periode bij Ajax was hij de man van het team, tot hij in de winter zich zwaar blesseerde voor een half jaar eruit was en zodoende het EK '96 mistte.
Misschien dat Robben ligt voordeel heeft als je hun top 10 wedstrijden naast elkaar zou leggen, maar Overmars was veel constanter.

Sneijder was wel beter als R.de Boer, maar het Oranje van de jaren '90 was vele malen completer dan dat van 2010 en 1988. Alleen de backs waren geen wereldtop, de rest van de ploeg was op alle fronten voortreffelijk. En zelfs al waren de backs geen top, v.Bronckhorst kwam in '98 nog niet eens in aanmerking voor speeltijd terwijl hij in 2010 op zijn oude dag de man achterin was. Dat zegt al veel.

So true, Overmars is zelfs een tijdje de duurste speler ter wereld geweest... In de tijd van Ronaldo, Bergkamp, Batistuta , Kanu en ga zo maar even door.

Niet echt ontopic, maar heb aantal jaren geleden echt genoten van Arsenal. 2004 was het geloof ik. Toen was engels voetbal nog gewoon gratis bij RTL. Was echt elke zaterdag genieten van engels en duits voetbal. Dat arsenal toen op Highbury. Legendarisch. Baal echt dat ik nooit een wedstrijd mee heb mogen maken in dat stadion. Spelers als Viera, pires, bergkamp, henry, campbell, djourou en fabregas. Helden team.

Moest ik even kwijt boys, ik mis die tijd dat er gewoon nog echt werd gevoetbald.

Laatst bewerkt:
Niet echt ontopic, maar heb aantal jaren geleden echt genoten van Arsenal. 2004 was het geloof ik. Toen was engels voetbal nog gewoon gratis bij RTL. Was echt elke zaterdag genieten van engels en duits voetbal. Dat arsenal toen op Highbury. Legendarisch. Baal echt dat ik nooit een wedstrijd mee heb mogen maken in dat stadion. Spelers als Viera, pires, bergkamp, henry, campbell, djourou en fabregas. Helden team.

Moest ik even kwijt boys, ik mis die tijd dat er gewoon nog echt werd gevoetbald.

En Barcelona dan? :P

Barcelona is machtig en staat eigenlijk alleen aan de top. Hun spel is bijna vanzelfsprekend geworden terwijl het eigenlijk gewoon absurd is af en toe.

Maar die sfeer die dat hele Highbury ademde, publiek zat bijna op het veld, zo zonde dat zulke dingen niet meer zijn.

Ik denk dat jij Overmars en de Boer amper in actie hebt gezien gezien je leeftijd. Overmars was echt ontzettend goed en was denk ik meer rendabel dan Robben in de wedstrijden die ze speelden. zet je dit ook nog af tegenover de blessures van Robben dan wint overmars het al helemaal als meer rendabele speler.

Overmars was helemaal top in het jaar nadat Ajax de beste ter wereld was. Hij begon toen ook meer naar binnen te kappen en zelf te scoren. Kon dus zowel zelf voor dreiging zorgen, maar gaf ook altijd een voorzet als het nodig was. Was niet afhankelijk van zijn linker of rechter been, kon beide flanken bestrijken. Backs hadden een ontzettend slechte dag tegen overmars, die altijd dubbel gedekt werd.
Die periode bij Ajax was hij de man van het team, tot hij in de winter zich zwaar blesseerde voor een half jaar eruit was en zodoende het EK '96 mistte.
Misschien dat Robben ligt voordeel heeft als je hun top 10 wedstrijden naast elkaar zou leggen, maar Overmars was veel constanter.

Sneijder was wel beter als R.de Boer, maar het Oranje van de jaren '90 was vele malen completer dan dat van 2010 en 1988. Alleen de backs waren geen wereldtop, de rest van de ploeg was op alle fronten voortreffelijk. En zelfs al waren de backs geen top, v.Bronckhorst kwam in '98 nog niet eens in aanmerking voor speeltijd terwijl hij in 2010 op zijn oude dag de man achterin was. Dat zegt al veel.

Ja Overmars was idd constanter dan Robben, maar ik bedoel puur als voetballer zijnde. Als klein kind was Overmars mijn grote held Robben heeft echt tijden gehad dat die in een top 3 met Messi en Ronaldo genoemd werd. Maar idd te vaak geblesseerd.

Robben: 287 91
Overmars: 399 71
Robben is qua goals juist meer rendabel, ik kan me niet goed herinneren of Overmars echt veel meer assists gaf?

Nederlands elftal toen was veel mooier dan nu, daar ben ik het zeker mee eens. Heb vaak genoeg de beelden terug gekeken, ook hele wedstrijden van de toernooien in 98 en 2000.

Djourou speelde toen welgeteld 0 wedstrijden :D

Fredrik Ljungberg, Emmanuel Petit, Wiltord, Touré, Reyes, Parlour en Seaman in de goal :D

Laatst bewerkt:
Overmars is een eindbaas!

En Adams die als enige van de miljonairs nog met zn oude fiesta naar highbury reed. Karakter!

ik denk dat als je terugkijkt alles beter was :P rond 2004 etc. vond ik ook niks aan emanuelsson, babel, etc., later zijn ze toch (tot op bepaalde hoogte) succesvol geweest en achteraf waren ze best goed, kan best met deze generatie ook zijn :P

Ja en het Arsenal van laten we zeggen 1997 tot 2004 was legendarisch!
Ljungberg, Adams, Viera, Wright, Bergkamp, Overmars, Henry, Kanu, Seaman, Petit, Dixon en zo kunnen we nog wel even door gaan.

that feel......

goeie ouwe tijde...

brb sport1 15 euro per maand maar voelt toch niet hetzelfde

so many feels

Toen waren Les Bleus ook echt geniaal. Zidane, Henry, Trezeguet, Desailly, Petit, Anelka, Djorkaeff, Barthez, Deschamps, Blanc, Anelka, Thuram, Lizarazu etc
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op BBC kan je nog steeds premier league kijken

Het leek toen wel of teams langer bij elkaar bleven. Deze tijd lijkt wel een beetje terug te keren. Real met Zidane,Roberto Carlos, Redondo, Seedorf en daarvoor nog het koppel Suker en Mijatovic. Mooie tijden. Van 2002-2008 werd het allemaal wat minder leuk vond ik, nu blijven teams ook weer langer herkenbaar. Wel jammer van nieuwe rijke clubs die traditieclubs te niet gaan doen, oprotten er mee.

Terug
Naar boven