XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Davids was de man van oranje op het wk in Brazilie. Hij was destijds ook top bij Juventus, dat toen de beste club ter wereld was samen met real, waar Seedorf weer een belangrijke rol in had. Ik kan me verder niet herinneren waarin van der Vaart zo'n rol had. HSV kan je ook zeker niet vergelijken met real en juve toen. Bovendien is vd Vaart ook geflopt bij real.

Bij Nederland heeft vd Vaart ook niet veel laten zien in grote partijen, daar waar Davids op het wk tegen Joegoslavie,Argentinie en Brazilie de grote man was. Davids maakte ook grote indruk in de legendarische pot van ajax in bernabeau toen het 0-2 werd. Dat zijn toch de wedstrijden waarin je grote voetballers van herinnert.

Ik denk wel dat Sneijder als enige een kans op een basisplaats zou hebben gehad in dat oranje, maar Davids was zeker beter dan vd Vaart.

mag ik weten wat de jong minder doet als clasie of fer op dit moment?

Ok dus ga je me vertellen dat je het eens bent dat een ballenjongen (z'n enige taak is de bal zo snel mogelijk terug geven aan de spelers) op de bal mag gaan liggen en het spel hinderen? Ook al zou hij in het proces dat een speler de bal probeert terug in het spel te krijgen een trap krijgen (omdat hij er zelf gaat opliggen) dan nog is het z'n eigen schuld en zou hij als het aan mij lag ballenjongen af zijn.

Dat gezegde zijnde zie ik wanneer de zogezegde trap zou worden gegeven de bal bewegen , in de uitzwaai van z'n poging om de bal te ontfutselen (die onterecht door de ballenjongen wordt verijdelt) kan het zijn dat hij licht contact maakt. Door de afstand dat de bal maar aflegt zal het hoofdzakelijk komedie zijn in combinatie met wat butt-hurt gevoelens omdat hij zelf Hazard wou pwnen.

Ok dus ga je me vertellen dat je het eens bent dat een ballenjongen (z'n enige taak is de bal zo snel mogelijk terug geven aan de spelers) op de bal mag gaan liggen en het spel hinderen? Ook al zou hij in het proces dat een speler de bal probeert terug in het spel te krijgen een trap krijgen (omdat hij er zelf gaat opliggen) dan nog is het z'n eigen schuld en zou hij als het aan mij lag ballenjongen af zijn.

Dat gezegde zijnde zie ik wanneer de zogezegde trap zou worden gegeven de bal bewegen , in de uitzwaai van z'n poging om de bal te ontfutselen (die onterecht door de ballenjongen wordt verijdelt) kan het zijn dat hij licht contact maakt. Door de afstand dat de bal maar aflegt zal het hoofdzakelijk komedie zijn in combinatie met wat butt-hurt gevoelens omdat hij zelf Hazard wou pwnen.

Zou best kunnen dat hij zich aanstelt. Ik kan het niet goed beoordelen van die afstand. Ziet er niet uit als een harde trap, maar kan nog wel pijn doen bij zo een joch.

Zou best kunnen dat hij zich aanstelt. Ik kan het niet goed beoordelen van die afstand. Ziet er niet uit als een harde trap, maar kan nog wel pijn doen bij zo een joch.

Had liever gehad dat het nog wat meer pijn deed , z'n enige taak is de bal zo snel mogelijk geven waar hij in faalt.

Die ballenjongens zijn vaak supporter van de thuisspelende club, dus geen wonder dat af en toe zo'n gastje de bal niet snel terug geeft. Dat je als prof dan een schop geeft is gewoon retarded.

Die ballenjongens zijn vaak supporter van de thuisspelende club, dus geen wonder dat af en toe zo'n gastje de bal niet snel terug geeft. Dat je als prof dan een schop geeft is gewoon retarded.

Dus is het probleem niet dat de ballenjongens biased zijn maar de tegenstander (die op de bal trapt) die probeert de bal snel terug in het spel te brengen en daarbij verhinderd wordt?

Dus is het probleem niet dat de ballenjongens biased zijn maar de tegenstander (die op de bal trapt) die probeert de bal snel terug in het spel te brengen en daarbij verhinderd wordt?

Het probleem is dat er iemand tegen het lichaam van een ander schopt. Bovendien is die iemand een prof die beter zou moeten weten en die ballenjongen waarschijnlijk een ventje van 14 ofzo.

Eden is gewoon een dorpsidioot, is niet de eerste keer dat hij in opspraak komt. Zijn broer komt veel verstandiger over.

Het probleem is dat er iemand tegen het lichaam van een ander schopt. Bovendien is die iemand een prof die beter zou moeten weten en die ballenjongen waarschijnlijk een ventje van 14 ofzo.

Ik zag geen trap op het lichaam maar op de bal , ook zou het aanwerven van unbiased ballenjongens zulke komedie zaken verhinderen.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 01:25 ----------

Als je iets verhinderd wordt mag je dus trappen?

Zo kort door de bocht is het niet , je mag imo als een ballenjongen nota bene de bal niet wil geven zeker de bal proberen af te nemen. Trappen (op de bal) was vast niet z'n slimste beslissing maar wel verstaanbaar aangezien ze 2-0 achterstaan en iemand die er staat om de bal snel af te geven (en alleen daarom) hem niet wil afgeven en zelfs op gaat liggen.

"You shouldn't have done that, he's just a boy, poor little fellow."

Laatst bewerkt:
Ik zag geen trap op het lichaam maar op de bal , ook zou het aanwerven van unbiased ballenjongens zulke komedie zaken verhinderen.

Dan zou ik nog een keer goed kijken. Ik zag hem wel en de scheidsrechter vond het ook niet zo handig. Het is afwachten wat de FA denkt.

Dat zou kunnen, maar voor dit incident zou je ook gewoon Hazard een goede straf kunnen geven.

Dan zou ik nog een keer goed kijken. Ik zag hem wel en de scheidsrechter vond het ook niet zo handig. Het is afwachten wat de FA denkt.

Dat zou kunnen, maar voor dit incident zou je ook gewoon Hazard een goede straf kunnen geven.

Jammer genoeg zal dit wss het geval zijn , hopelijk is dit stof om over na te denken om in dit geval Swansea een boete te geven of om unbiased ballenjongens aan te werven.

Hazard is een idioot en dat is al wel vaker gebleken. Dat de ballenjongen de bal sneller moest teruggeven is een feit, maar dat rechtvaardigt geen (zachte) trap tegen het lichaam van de jongen. Gewoon een teken doen naar de ref dat de ballenjongen tijd rekt moet voldoende zijn voor de ref om extra tijd bij te rekenen. En daarbij, 10 sec, serieus? Doe zelf je ding op het veld en dan heb je die 10 extra sec niet nodig, huilert.

Ik vergelijk het met de actie van Sven Nys van een tijdje geleden, die de biergooiende jongen direct aansprak en hem op een volwassen manier aanpakte. Heeft minstens evenveel effect.

Clasie bakt er niks van het hele seizoen :roflol:

Zet die ajax bril nou eens af gast.

Noem mij een goede wedstrijd die Clasie heeft gespeeld dit seizoen? Ik heb bijna alle wedstrijden van Feyenoord gezien. Ik zie nooit meer de Clasie van vorig jaar, die echt fantastisch was. Hele wedstrijden onzichtbaar, zie hem niet meer voorop in de strijd gaan met het afjagen en aanvallend legt hij maar weinig risico in z'n spel. Doorgeefluikje. Het maakt momenteel echt niet uit of je Clasie of Vormer in het elftal zet. Maar Vormer moet natuurlijk ook in Oranje?

mag ik weten wat de jong minder doet als clasie of fer op dit moment?

De Jong is niks. Hij is geen aanvallende middenvelder, en ook net geen spits. Hij past goed in 't systeem van Ajax, omdat hij een bal kan vasthouden als spits, maar als middenvelder stelt 't helemaal niks voor. Ajax draait ook het beste als de Jong in de spits staat of op de bank zit.

Laatst bewerkt:
Schop op het lichaam :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je ziet duidelijk dat hij met de punt van zijn schoen de bal wegpuntert. Als je sommige reacties leest zou je denken dat hij hem molesteert :roflol:

Dit heeft dat k*tkind (die bovendien 18 is) geschreven op zijn twitter net voor de wedstrijd:

The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting

:roflol::roflol:

Terug
Naar boven