Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup belachelijk , hij raakt hem niet. Ballboy is een kleine wannabe douche.
Ok dus ga je me vertellen dat je het eens bent dat een ballenjongen (z'n enige taak is de bal zo snel mogelijk terug geven aan de spelers) op de bal mag gaan liggen en het spel hinderen? Ook al zou hij in het proces dat een speler de bal probeert terug in het spel te krijgen een trap krijgen (omdat hij er zelf gaat opliggen) dan nog is het z'n eigen schuld en zou hij als het aan mij lag ballenjongen af zijn.
Dat gezegde zijnde zie ik wanneer de zogezegde trap zou worden gegeven de bal bewegen , in de uitzwaai van z'n poging om de bal te ontfutselen (die onterecht door de ballenjongen wordt verijdelt) kan het zijn dat hij licht contact maakt. Door de afstand dat de bal maar aflegt zal het hoofdzakelijk komedie zijn in combinatie met wat butt-hurt gevoelens omdat hij zelf Hazard wou pwnen.
Zou best kunnen dat hij zich aanstelt. Ik kan het niet goed beoordelen van die afstand. Ziet er niet uit als een harde trap, maar kan nog wel pijn doen bij zo een joch.
Die ballenjongens zijn vaak supporter van de thuisspelende club, dus geen wonder dat af en toe zo'n gastje de bal niet snel terug geeft. Dat je als prof dan een schop geeft is gewoon retarded.
Dus is het probleem niet dat de ballenjongens biased zijn maar de tegenstander (die op de bal trapt) die probeert de bal snel terug in het spel te brengen en daarbij verhinderd wordt?
Dus is het probleem niet dat de ballenjongens biased zijn maar de tegenstander (die op de bal trapt) die probeert de bal snel terug in het spel te brengen en daarbij verhinderd wordt?
Het probleem is dat er iemand tegen het lichaam van een ander schopt. Bovendien is die iemand een prof die beter zou moeten weten en die ballenjongen waarschijnlijk een ventje van 14 ofzo.
Ik zag geen trap op het lichaam maar op de bal , ook zou het aanwerven van unbiased ballenjongens zulke komedie zaken verhinderen.
Dan zou ik nog een keer goed kijken. Ik zag hem wel en de scheidsrechter vond het ook niet zo handig. Het is afwachten wat de FA denkt.
Dat zou kunnen, maar voor dit incident zou je ook gewoon Hazard een goede straf kunnen geven.
Clasie bakt er niks van het hele seizoen![]()
Zet die ajax bril nou eens af gast.
mag ik weten wat de jong minder doet als clasie of fer op dit moment?

The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting