AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Ik had er op ingezet. Dus nam even een kijkje. Ik wil niet zeggen dat eredivisie hoog niveau is, maar jupiler is niet om aaaaaaaaan te zien.

je pikt er dan ook weer de beste wedstrijd uit, een derby tussen de laatste en de Boeren.

Ga dan Anderlecht, Lokeren of Genk kijken, zie je soms echt mooi voetbal.

Nu zijn er toch ook goeie spelers?

De voorbije jaren, ff blindelings opsommen: Lukaku, Benteke, De Bruyne, Witsel, Fellaini, Defour, Boussoufa, Courtois, Mignolet, Perisic, Kompany, Lombaerts, Demba Ba, Bryan Ruiz

Allen zijn in België doorgebroken, daar mogen we toch fier op zijn :p
Wellicht vergeet ik er nog enkele, België moet niet de intentie hebben om een topland in voetbal te worden want dit is onmogelijk, maar gewoon een gezellige competitie waar talenten kunnen doorbreken en doorgroeien naar toplanden als Spanje of Engeland

http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2013.html

Op de uefa ranglijst staan we 10de en doen we het lang niet zo slecht als velen denken, dus met bescheiden middelen word degelijk werk verricht vind ik

het kan wel dat alles weer een beetje gelijk word, maar dan moeten ze de clubs echt geen verbieden om niet in het rood staan. En dan een bepaald bedrag wat er in de club mag worden gestoken.. als dit nooit veranderd blijven er toch wel sjeiks komen voor een speeltje

RIP Theo Bos

RIP, en sterkte aan zijn nabestaanden. ik ben 41 en Ramon Dekkers is ook al jong overleden....

je pikt er dan ook weer de beste wedstrijd uit, een derby tussen de laatste en de Boeren.

Ga dan Anderlecht, Lokeren of Genk kijken, zie je soms echt mooi voetbal.

Genk ok, anderlecht is ook meer niet aan te zien dan wel.
Lokeren, buiten samenvattingen zie ik te weinig van om te oordelen.

En ik ben supporter van de Boeren :p

Die derby is idd geen wedstrijd om er uit te pikken.
Bij Cercle loopt het dramatisch dit jaar en Club speelt ook meer belabberd dan wat anders dit jaar.
We zijn bij de ploegen die de meeste tegen goals slikken, zegt al genoeg.

Cercle dient klacht in tegen Donk en Club Brugge omdat hij na de match de vlag van Club Brugge op de middenstip wou planten (maar werd tegengehouden door Cercle steward)

zielig, is al jarenlange traditie en Cercle is daar zelf mee begonnen destijds. :o

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 15:32 ----------

18j382.png

:)

Laatst bewerkt:
Klacht ingetrokken :o

Halve finale beker van België

Anderlecht 1-0 Genk

momenteel Genk 1-0 Anderlecht na 62'

cmon racing !!

Genk naar finales door via penalty's 7-6

damn heb het liggen besterven!! :o

Genk naar finales door via penalty's 7-6

damn heb het liggen besterven!! :o

Ik was op een familiefeestje, met 10man rond de tv (redelijk wat anderlecht supporters aanwezig :p )
Wat een k*twedstrijd was dat zo'n laag tempo.
Blij dat ze eruit liggen haha, wat een scheve penalty van die Proto :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bijna een geval Wasylewski :eek:

Zoiets moet toch een speeldag of 6 zijn?

Of dit

Het is jammer dat ze meestal de straf alleen bepalen naar gelang de blessure en niet naar de intentie, voor hetzelfde was hij ook z'n been gebroken en dan ging er overal schande gesproken worden, terwijl nu de meeste het zelfs niet weten

nee, want het was geen tackle met gestrekt been vooruit maar duidelijke swing naar de bal gericht. Dat hij daar stopt is gewoon toeval, en je ziet duidelijk dat zijn been niet gelocked is(knie buigt gewoon mee van Gillet).

Benfica doet goede zaken dit weekend

Terug
Naar boven