Boca
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 974
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Lekker in Miami ipv tussen de minaretten.De zwanenzang van een gouden Barcelona generatie. 😪
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker in Miami ipv tussen de minaretten.De zwanenzang van een gouden Barcelona generatie. 😪
Was allang met Beckham besproken dat die er ooit heen zou gaan. Had m graag nog een jaar cl zien spelen maar helaas.Dat wel. Messi kocht er in 2021 toevallig een penthouse. 🧐
Had er nooit een geheim over gemaakt om ooit in Miami te willen gaan wonen.Dat wel. Messi kocht er in 2021 toevallig een penthouse. 🧐
@Oom Oli is het er niet mee eens 😆![]()
Officieel: Bayern haalt met Kane eindelijk vervanger voor Lewandowski in huis | Voetbalzone
Harry Kane is de nieuwe spits van Bayern München, zo bevestigt Der Rekordmeister zaterdagochtend via de officiële kanalen. De dertigjarige Engelsman komt voor een bedrag van maar liefst 100 miljoen euro over van Tottenham Hotspur. Middels bonussen kunnen the Spurs in de nabije toekomst nog eens...www.voetbalzone.nl
Toch enkel die al versleten zijn. Messi is geen Europese top meer.Geen fluit meer aan Europees voetbal nu iedereen naar de zandbak verkast
Ik speelde 8 wedstrijden in 2e narionale dus iets snap ik er wel van, welk niveau speel jij zelf?
Kane is toch bijlange niet niveau Leandowski...
Beter?
Zal er ook gewoon 25 inleggen. Ze miste vorig jaar een spits. Mane was op zn retour.
Niet mee eens. Goal van vannacht had de keeper moeten hebben ja maar het niveau is echt niet zo slecht van de mls. Miami draaide voor zijn komst voor geen meter.Ik zag net de laatste goal van Messi bij Inter Miami. 9 goals in 6 wedstrijden stond er boven. Ik dacht nou dat gaat lekker. En toen zag ik de verdedigng en vooral de keeper viel op. Dan lijkt me 9 in 6 wedstrijden wel een beetje zuinig voor iemand van Messi zijn kunnen
En dan Lukaku naar Tottenham. Scoort normaal meer dan Kane als hij in orde is.Vind t een goede aankoop voor Bayern. Eindelijk terug een afwerker, na het vertrek van Lewan.
Als t zo verder gaat komt Lukaku nergens nog aan de bak.... behalve bij Anderlecht 🤣En dan Lukaku naar Tottenham. Scoort normaal meer dan Kane als hij in orde is.
Lukaku is nou niet bepaald een koele kikkerEn dan Lukaku naar Tottenham. Scoort normaal meer dan Kane als hij in orde is.
Ja, want iemand die flopte bij Man Utd en Chelsea zal er plots 30+ maken bij Tottenham.