Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Ok ben weer mee, ik bedoelde Hoek aan Terneuzen. Aan Katwijk is blijkbaar ook een Hoek

Heb het altijd jammer gevonden dat clubs zoals Wageningen, Haarlem en Veendam uit het betaald voetbal zijn verdwenen.

Vooral Haarlem heb ik toch als een gevestigde waarde gekend.

Ooit nog eens in Europa een goede reeks neergezet met Martin Haar en trawanten

Doen jullie soms forrest fights ?

De eerste ronde in het Europa Cup III-toernooi (UEFA Cup-toernooi) in het seizoen 1982-1983 versloeg Haarlem het Belgische KAA Gent. In de tweede ronde werd Haarlem uitgeschakeld door Spartak Moskou. Tijdens de uitwedstrijd in het Olympisch Stadion Loezjniki in Moskou vond de Loezjnikiramp plaats. Hierbij kwamen officieel 66 mensen om het leven, maar toeschouwers van de wedstrijd hebben het echter over veel grotere aantallen slachtoffers.

Ik zie nu dat ze er toen in de 2e ronde uitgegaan zijn tegen Spartak Moscouw en dat hun enige Europese campagne was, dat heb ik nooit geweten.

Nochtans sterke ploeg Gent in die periode. Spartak Moscouw wel Europese top. Dat was de halve nationale ploeg van USSR.

Alleen Oleg Blokhin hadden ze niet, die speelde bij Dynamo Kiev.

Die had echt pech dat hij achter de muur moest blijven op clubniveau, anders had iedereen hem nu nog gekend...

Later met de vermaarde Lobanovsky als coach met spelers zoals Mikalitsjenko bij de counter ploeg Kiev en later bij nationale ploeg tegen Oranje in '88

Later met de vermaarde Lobanovsky als coach met spelers zoals Mikalitsjenko bij de counter ploeg Kiev en later bij nationale ploeg tegen Oranje in '88
En tegen de Belgen 2 jaar daarvoor 1/8e finale WK... Belgie schakelde hen uit en had daarvoor Nederland al uitgeschakeld. Dat was een mooie tijd.

'86 was NL niet van de partij. Ook niet in '84 iets met Spanje en Malta :emo:

Amateurs verdienen in de top veel beter dan gemiddeld in de KKD en vaak ook nog grotendeels zwart via vage dealtjes met lokale sponsoren aka witwassers.

Ok ben weer mee, ik bedoelde Hoek aan Terneuzen. Aan Katwijk is blijkbaar ook een Hoek
Katwijk een Hoek?
Katwijk is een kustplaats met 3 clubs die in hoogste klasse spelen. Katwijk, Rijnsburg en Quick Boys. Tegenwoordig mogen er geen eens meer uit supporters mee vanwege rellen.

Kelvin de Lang is tijdens de winterse transferperiode verantwoordelijk voor de aan- en verkopen bij Ajax, zo laat de tijdelijke algemeen directeur Jan van Halst weten in een interview op de clubkanalen. De hoofdscout van Ajax, die afgelopen zomer overkwam van Manchester City, krijgt de zware taak om de Amsterdamse selectie meer in balans te brengen. Mede door de gezondheid van Klaas Jan Huntelaar is De Lang gevraagd om de rol van technisch directeur tijdelijk in te vullen.

Sneijder zei gisteren dat iedereen in dat bestuur, rvc et cetera er gewoon uit moet bij ajax. Ook het hele technische kader, assistent-trainers, alles.

De Lang zal er wel een beetje verstand van hebben als hij voor City werkte.

Terug
Naar boven