AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

De Lang zal er wel een beetje verstand van hebben als hij voor City werkte.
Ongetwijfeld en zoals ik begreep is het scoutingteam gewoon volledig genegeerd door mislintat in de zomer.
Maar de vraag is, is er geld? Je hebt een hele nieuwe verdediging nodig zo ongeveer, waar haal je die vandaan?
Die avila, gaaei, sutalo etc, die kunnen er echt he-le-maal niets van bleek ook weer tegen psv

Zou zo'n Rene Meulensteen niets kunnen toevoegen achter de schermen? Hij werkte toch 10+ jaar onder Ferguson in allerlei functies. 'k Heb het altijd apart gevonden dat Nederlandse clubs hem links laten liggen.

2001-2006 Man Utd Youth
2005-2006 Man Utd Reserves
2007-2013 Man Utd First-team coach

Manchester United confirmed his departure from the club on 26 June 2013, after incoming manager David Moyes decided to bring in his own coaching team.

Zelfs Ten Hag zou die man eigenlijk terug moeten opvissen.

Katwijk een Hoek?
Katwijk is een kustplaats met 3 clubs die in hoogste klasse spelen. Katwijk, Rijnsburg en Quick Boys. Tegenwoordig mogen er geen eens meer uit supporters mee vanwege rellen.
Maar daar in de omstreken heb je blijkbaar ook een Hoek VV, maar dat is meer een cafeteam denk ik.

Hoek is zeeuws-vlaanderen idd en traditioneel één van de grotere clubs van zeeland, sowieso de grootste van zeeuws-vlaanderen en de regio waardoor veel belgen daar ook terecht komen. Lorenzo Staelens was er een paar seizoenen geleden nog hoofdtrainer.

Die Mislintat moet strafrechtelijk vervolgd worden

Wk voetbal 2034 gaat opnieuw naar de zandbak, Saudie-Arabië.

Mijn favoriete Belg samen met Jambers en JP van Rossum

Ten Hag alweer verloren. Top vier? Ik vrees er voor.

Man Utd.jpg

Laatst bewerkt:
Man Utd.jpg

In ieder geval al geen top vier en LC finale dit jaar. Wat komt het mooi uit wat ik eerder al zei.

Ajax wint weer, en vandaag is het Heerenveen die in Amsterdam verliest met 4-1
IMG_0569.jpeg

Zo sta je met een week ineens weer elfde met de minuten tegen RKC nog te gaan

IMG_0570.jpeg

Ten Hag heeft 1-0 gewonnen van Kopenhagen. Proficiat, man!

Oops, verkeerd gelezen. 🤭

Stel je voor dat ze thuis op hun bek gaan tegen Luton. Keane springt uit z'n vel!

Angry Roy Keane GIF by Manchester United

Sjonge jonge, wat zijn ze ver weggezakt van die periode. Heerlijk voetbal met die gouden lichting.

Terug
Naar boven