XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Ik voel me zo eenzaam in dit topic. Vroeger waren jullie leuk. :(

Ik ben er nog

Hier een goeie analyse

Ik word moe van die club. We zoeken Ajax DNA, bla bla bla... Je staat er goed voor met je DNA en RcV!

Zelfde verhaal met Schweinsteigger destijds. Die kon het ook niet meer belopen.

Wat een t*fus matsch psg dortmund, weer zo een rattenploegje dat de bus gaat parkeren en idd tegen real 5-0 klappen krijgt

Vanaf volgend seizoen ook nog eens Mbappe erbij in Mardrid. :bang:

Die club gun ik idd niks maar aan de andere kant hadden zij het Real wel wat lastiger kunnen maken in de finale, denk ik. Real - Dortmund wordt 5-0 ofzo.
Ze doen daar ook maar wat. Willekeurige trainers aanstellen (die nooit lang aanblijven) en quasi elk seizoen de borstel doorheen een selectie waarachter geen idee zit.

Bayern München heeft intern de mogelijkheid besproken om Louis van Gaal aan te stellen als hoofdtrainer voor volgend seizoen, zo meldt het doorgaans betrouwbare Kicker. De zoektocht naar een nieuwe trainer verloopt stroef voor Bayern en dus werd Van Gaal besproken als mogelijke tussenoplossing.
Bird Popcorn GIF

Van Gaal heeft toch kanker? Of is hij daar inmiddels van genezen? Lijkt me stug dat hij met zo’n ziekte en op die leeftijd nog een full time club coach kan zijn. Ze hadden hem bij de DFB aan moeten stellen als bondskoots. Gemiste kans.

Man, man, man, Real Madrid zal het weer flikken.

Over Prince gesproken, wat een heerlijk goal was dit:

Carvajal gaat ook op voor nr6 dacht ik

Terug
Naar boven