AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

+ Nacho & Kroos :yes:

Laatst bewerkt:
Het gaat niet goed met Willie Waterhoofd.

VK.jpg

Laatst bewerkt:

't Blijft bijzonder dat Brazilië nu al jaren twee doelmannen heeft die in de top vijf van de wereld kunnen. Ik had trouwens echt een hekel aan Dida.

Doelmannen in nationale selecties blijven sowieso een interessant fenomeen.

Neem bijvoorbeeld Argentinie dat echt 10+ jaar lang louter clowns op goal had staan terwijl ze voor de rest gewoon altijd selecties hadden die wereldtop waren. Alleen nu met Martinez hebben ze echt een goeie.

Nederland eigenlijk min of meer hetzelfde verhaal nu, na Sar en Steek niet echt een normale stabiele keeper meer gehad.

En daar tegenover heb je idd landen met 2 of zelfs meerdere topkeepers in 1 generatie.

Vond de tweestrijd in Duitsland tussen Kahn en Lehmann ook altijd wel leuk. Die 2 hadden naar het schijnt ook echt een hekel aan elkaar.

Het nationale team van Argentinië is nog chaotischer dan Ajax. Er was altijd wel iets daar. Spelers die niet werden geselecteerd voor een eindtoernooi. Zanetti miste er pofferdomme twee! Coaches die compleet op hun bek gingen. (bv. Sampaoli)

Toen ze Scaloni aanstelden verwachte ik er helemaal niets van, maar de best man won drie prijzen. Messi zei ook dat hij nu de tijd van zijn leven had bij het nationale elftal. Soms zijn het toch de coaches waarvan je het totaal niet verwacht die het doen. Beetje zoals Southgate bij Engeland.

Het blijft bijzonder hoe Martínez plots uit het niets zo belangrijk werd voor Argentinië. (eigenlijk tijdens de Copa van 2021 al)
Vond de tweestrijd in Duitsland tussen Kahn en Lehmann ook altijd wel leuk. Die 2 hadden naar het schijnt ook echt een hekel aan elkaar.
:lol:

Behoorlijk wat spanning tussen die twee, inderdaad. Kan me wel nog een moment herinneren dat Kahn voor een penaltyreeks Lehman een hart onder de riem ging steken. 't Vast nog steeds niet de beste vrienden, maar nu kunnen ze blijkbaar wel door één deur. Enkele jaren geleden deden ze samen een interview over die hele situatie.

Laatst bewerkt:
Bayern trouwens niet eens tweede dit jaar, lol. Op de valreep nog de derde plaats verspeeld aan Stuttgart.

Waarom wil niemand eigenlijk koots worden van Bayern? Nu gaan ze misschien toch met Tuchel door. @Arminius graag opheldering.

Ik begrijp het ook niet. Het lijkt wel alsof Beieren plots Molokai is geworden. Voor zover we weten weigerden Alonso, Nagelsmann, Ragnick, Glasner, Lopetegui en Schmidt. In het geval van Alonso begrijp ik het overigens wel. Leverkussen gaf hem de kans van zijn leven door hem bij Real Sociedad B weg te halen. Hij begon daar op het derde niveau in Spanje.

Was het niet van zijn leeftijd dan had Heynckes nog een optie kunnen zijn.

Flick?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het voor een coach bij Bayern een beetje hetzelfde is als bij PSG; er valt weinig eer te behalen. In de competitie kan je het eigenlijk alleen maar verkeerd doen want je moet elke wedstrijd met 5-0 winnen en in februari al kampioen zijn en de CL winnen is ook zeer, zeer lastig. Alles minder dan dat is considered failure.

Enige verschil is dat ze bij PSG misschien dusdanig veel betalen dat je de reputatieschade voor lief neemt en bij Bayern is dat mss iets minder.

Ik vraag me toch af hoe Tuchel is achter de schermen. Bij Chelsea werkten ze hem toch vrij snel buiten nadat hij o.a. de CL had gewonnen.

Eerlijk gezegd zou ik voor Conte gaan.

Ik wist niet dat Thuram nog een getalenteerde zoon heeft rondlopen. Zijn zaad kon duidelijk geen kwaad.

John van ‘t Schip gaat deel uitmaken van een voetbaldriehoek met technisch directeur Alex Kroes en de aanstaande trainer van Ajax, zo meldt De Telegraaf zondagavond. De interim-coach van de Amsterdammers krijgt dus een nieuwe rol binnen de club.

Ze zijn duidelijk nog steeds in ontkenning, want ze hebben Overmars meer nodig dan ooit.

Damens en heren, City pakt hun zesde titel in zeven seizoenen. [8 in 13 seizoenen]

:gek:

Een seizoen duurt 38 wedstrijden en op het einde wint Manchester City. Voor de zesde keer in zeven jaar tijd wint de club van De Bruyne en Doku de Premier League. Het had aan een simpele 3-1 overwinning tegen West Ham genoeg.

• Like
Waarderingen: GruX
Ik denk dat het voor een coach bij Bayern een beetje hetzelfde is als bij PSG; er valt weinig eer te behalen. In de competitie kan je het eigenlijk alleen maar verkeerd doen want je moet elke wedstrijd met 5-0 winnen en in februari al kampioen zijn en de CL winnen is ook zeer, zeer lastig. Alles minder dan dat is considered failure.

Enige verschil is dat ze bij PSG misschien dusdanig veel betalen dat je de reputatieschade voor lief neemt en bij Bayern is dat mss iets minder.
Denk dat Ten Hag perfect zou passen. Een verleden er al en Duitsers zijn over het algemeen vrij volgzaam. Manu is helaas al jaren een ramp en gewoon domme keus. Valt niks te halen daar.

Aaaaah, dat geneuzel over geld. Man Utd is ook in handen van miljardairs.
Manu is helaas al jaren een ramp en gewoon domme keus. Valt niks te halen daar.
Man Utd? Zelfs absolute topspelers, die niet op retour zijn, willen er niet meer heen. Toegeven, ze haalden Sancho, alleen werd die vervolgens weggepest door Ten Hag. :duh:

• Like
Waarderingen: GruX
City.jpeg

Wel bijzonder weinig de nul gehouden. :thinking:

Wat moet het pijnlijk zijn voor United fans dat City al jarenlang alles is wat United nu had moeten zijn.

Aaaaah, dat geneuzel over geld. Man Utd is ook in handen van miljardairs.
In February 2024, Ratcliffe became a minority shareholder in the English football club Manchester United and gained control over sporting operations.

Ik dacht dat er verbetering zou komen, maar ik las onlangs dat hij een team omheen Bruno Fernandes (zou) wil(len) bouwen. :emo:

Een team omheen één speler bouwen is compleet achterhaald wat mij betreft. Ik heb het Ferguson nooit zien doen in ieder geval. In tegendeel, hij selecteerde altijd door.

Terug
Naar boven