Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

In February 2024, Ratcliffe became a minority shareholder in the English football club Manchester United and gained control over sporting operations.

Ik dacht dat er verbetering zou komen, maar ik las onlangs dat hij een team omheen Bruno Fernandes (zou) wil(len) bouwen. :emo:

Een team omheen één speler bouwen is compleet achterhaald wat mij betreft. Ik heb het Ferguson nooit zien doen in ieder geval. In tegendeel, hij selecteerde altijd door.
Gewoon dom tenzij het een categorie Messi of Ronaldo is.

Als je speler geblesseerd raakt of de druk niet aankan ben je de Sjaak.

Een team bouwen rond 1 speler is idd een beetje overdreven maar je kan ze niet allemaal tegelijkertijd wegdoen, natuurlijk. Dus je zal toch rond een bepaalde kern heen moeten bouwen.

Een team bouwen rond 1 speler is idd een beetje overdreven maar je kan ze niet allemaal tegelijkertijd wegdoen, natuurlijk. Dus je zal toch rond een bepaalde kern heen moeten bouwen.
Eens je hebt gewoon 3 a 4 dragende spelers nodig. Bij Ajax is dit echter een ander probleem… Wat een ellende daar niet te harden ☹️

:roflol:

Ja bizar. Ik denk dat het niks gaat worden.

Snap dit echt niet, net als de keuze(s) van Ajax

Nee liever niet wat een Pipo is dat als trainer. Had verwacht dat ze die van AZ zouden nemen…
was maar grapje. Pascal Jansen zou kunnen ja. beter Nederlandse coach dan Italiaan die geen ervaring heeft, behalve jaar bij OCG Nice

• Like
Waarderingen: GruX
was maar grapje. Pascal Jansen zou kunnen ja. beter Nederlandse coach dan Italiaan die geen ervaring heeft, behalve jaar bij OCG Nice
Weet ik lieverd! Ben wel blij dat er een coach komt met een bepaald idee over voetbal. Maar na Steijn ben ik bang voor iedere onervaren coach 😅

Weet ik lieverd! Ben wel blij dat er een coach komt met een bepaald idee over voetbal. Maar na Steijn ben ik bang voor iedere onervaren coach 😅

Steijn is gewoon een Haagse tokkie eerste klas, dat zag iedereen van mijlenver aankomen. Deze Italiaan straalt wel bepaalde klasse uit. Als de media hem niet kapotmaakt na 2 weken zie ik er wel wat in.

• Like
De ongeslagen reeks van wunderkind Xabi is voorbij. Laat ons daar even bij stil staan. :(

• Heart
Snap dit echt niet, net als de keuze(s) van Ajax
Gezien hun blijvende naamsbekendheid begrijp ik niet waarom ze, voor zover we weten, nooit grote(re) trainers benaderen. Zelfs ad interim was John van 't Schip absurd. (en hij mag nog blijven ook)

Maar goed, nu toch de eerste niet-Nederlandse trainer sinds de jaren 90.

Gezien hun blijvende naamsbekendheid begrijp ik niet waarom ze, voor zover we weten, nooit grote(re) trainers benaderen. Zelfs ad interim was John van 't Schip absurd. (en hij mag nog blijven ook)

Maar goed, nu toch de eerste niet-Nederlandse trainer sinds de jaren 90.
Het is gewoon een zootje daar. Valt nog mee dat ze 5e zijn geworden. Ajax hoort normaal om de titel te strijden met of PSV of Feyenoord.

Los van de succesperiode onder Overmars–Ten Hag heb ik Ajax nooit "stabiel" geweten. Ze leven daar mijns inziens in het verleden met Cruijff, Ajax DNA en het in dienst nemen van (willekeurige) ex-spelers.

Met FdB en 4 titels op rij.. Ten Hag had toen ook goeie spelers, ik vind zelf Ten Hag geen wereld trainer zoals ie in de media is opgehemeld. Hij kon met de spelers van nu ook niet beter hoor.

• Like
En 't feit dat Jadon Sancho terug in een geel shirt rondloopt door Ten Hag

Terug
Naar boven