MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Adeyemi was dramatisch met z’n balcontroles bij die kansen.

Prima wissel

Hij kopte de bal fantastisch binnen. Real weer op zijn Real’s gewonnen…. Jammer dat ze niet meer zo spelen als toen met de Galactico’s. Ben geen fan van dit reactievoetbal. Maar goed weer een CL binnengeharkt! @Arminius wie vond je het beste spelen?

Hij kopte de bal fantastisch binnen. Real weer op zijn Real’s gewonnen….
SR4 zit nog in hun DNA.

sergio ramos GIF

Jammer dat ze niet meer zo spelen als toen met de Galactico’s. Ben geen fan van dit reactievoetbal.
Ondanks zijn palmares weet ik soms niet wat te denken over Ancelotti. Behalve dat hij veel meer landelijke prijzen had moeten pakken met AC Milan. 😤
Helemaal niemand. De paal was de man van de wedstrijd.

Adeyemi vond ik in ieder geval de schlemiel van de wedstrijd. Sjonge jonge, wat een dramatische first touch. Terwijl ze defensief goed speelden heeft dat Dortmund toch zo'n beetje de overwinning gekost. Daaraan zag je het verschil in individuele klasse. Toen Vinicius even teveel ruimte kreeg was het gelijk doelpunt.

Eerlijk gezegd heb ik nog het meest genoten van Hummels' Nesta-esque tackle op Vinicius en de daaropvolgende oerkreet. :emo:

• Like
Waarderingen: GruX

Ronnie deed het beter. :emo:

• Like
Waarderingen: 6am

TK8.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GruX

Your defence is terrified... Kroos is on fire!

Laatst bewerkt:
Zou Courtois de eerste speler zijn die een volledige CL finale speelde zonder ook maar één andere wedstrijd te spelen tijdens de campagne?

Voor talentenfabriek Palmeiras is zijn aanstaande vertrek een hard gelag. De club ziet Endrick deze zomer al naar Real Madrid vertrekken en ook Willian Estêvão lijkt de club te gaan verlaten. Chelsea zou ruim zestig miljoen euro overhebben voor de zeventienjarige aanvaller.

Ligt het aan mij of er is weer meer tienerhandel vanuit Brazilië de laatste jaren? Zou de Seleção weer een episch team hebben over een jaartje of vijf? :thinking:

Weet je wie ook 60 miljoen euro koste? Figo toen hij van Barcelona naar Madrid ging. :emo:

Dames en heren, na een resem opvolgers van Maradonna zijn de GOATS aan de beurt de volgende decennia. :roflol:

Nieuwe Ronaldo: Mbappe
Nieuwe Messi: Echeverri

Ik weet wel dat Ronaldo niet tot zijn 25e in de vijfde competitie van Europa bleef spelen.

Jordan.png

Laatst bewerkt:

Dames en heren, na een resem opvolgers van Maradonna zijn de GOATS aan de buurt de volgende decennia. :roflol:

Nieuwe Ronaldo: Mbappe
Nieuwe Messi: Echeverri

Ik weet wel dat Ronaldo niet tot zijn 25e in de vijfde competitie van Europa bleef spelen.

Jordan.png
De is maar 1 Ronaldo :trollface:

De hoorzitting zal naar verwachting meer dan een maand in beslag nemen. In het ergste geval heeft de hele kwestie verstrekkende gevolgen voor Man City. Er kunnen namelijk enorme boetes worden uitgedeeld aan de eigenaren en het is zelfs mogelijk dat het elftal van manager Pep Guardiola degradeert uit de Premier League.

wot

Terug
Naar boven