En net na mijn post nog tegen de paal ook.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En net na mijn post nog tegen de paal ook.

Hij kopte de bal fantastisch binnen. Real weer op zijn Real’s gewonnen…. Jammer dat ze niet meer zo spelen als toen met de Galactico’s. Ben geen fan van dit reactievoetbal. Maar goed weer een CL binnengeharkt! @Arminius wie vond je het beste spelen?![]()
Alsof het lot ermee gemoeid is: trouwe krijger Dani Carvajal, op jacht naar record, kopt Real naar nieuwe Champions League-trofee
Niet Jude Bellingham. Niet Vini Jr. Niet Rodrygo of welke Galactico dan ook. Wél Dani Carvajal (32). Vaste krijger, werkpaard en bikkelharde verdediger van Real Madrid. Uitgerekend de nieuwe mederecordhouder kopte de Koninklijke op voorsprong op Wembley. Zijn zesde CL-trofee.www.hln.be
SR4 zit nog in hun DNA.Hij kopte de bal fantastisch binnen. Real weer op zijn Real’s gewonnen….
Ondanks zijn palmares weet ik soms niet wat te denken over Ancelotti. Behalve dat hij veel meer landelijke prijzen had moeten pakken met AC Milan. 😤Jammer dat ze niet meer zo spelen als toen met de Galactico’s. Ben geen fan van dit reactievoetbal.
Helemaal niemand. De paal was de man van de wedstrijd.

Ben benieuwd wie het slachtoffer zal worden. Rodrygo brengen ze al in verband met City door deze transfer.Mbappé naar Reaal
![]()

De is maar 1 Ronaldo![]()
‘Nieuwe Ronaldo’ Kylian Mbappé is geboren om voor Real Madrid te spelen | Voetbalzone
Real Madrid heeft Kylian Mbappé dan eindelijk binnen. De Franse aanvaller (25) zette maandagavond zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij de kampioen van Spanje en vijftienvoudig Champions League-winnaar. De transfersoap rondom de meest besproken sterspeler van dit moment heeft lang...www.voetbalzone.nl
Dames en heren, na een resem opvolgers van Maradonna zijn de GOATS aan de buurt de volgende decennia.
Nieuwe Ronaldo: Mbappe
Nieuwe Messi: Echeverri
Ik weet wel dat Ronaldo niet tot zijn 25e in de vijfde competitie van Europa bleef spelen.
![]()

Eigenlijk drie:
Wie kent trouwens het verhaal van Ravel Morrison? De spelers waarvan Ferguson zei dat hij de meest getalenteerde jongeling was die hij ooit had gezien. Dit was nadat hij de jonge Ronaldo al onder zijn hoede had gehad.