MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

@Arminius
Aan jou de eer om een heus EK 2024 topic aan te maken, anders had ik het gedaan.

Echter ben jij blijkbaar een voetballiefhebber, op dit gebied ben ik een kapoen die enkel maar gevoel heeft voor een EK of een WK...

Ik denk een gelijkspelletje.

Een linksachter die 20 miljoen bruto wil. Wat een tijden. Alsof Madrid hem dat wel zal geven.

Zlatan.gif

Mijn ontdekking Grealish mag niet mee naar het EK. :(

Harry Maguire, James Maddison, Curtis Jones, James Trafford, Jarell Quansah, Jarrad Branthwaite also missed out after making the provisional squad.

Nog wat statistieken over bovenstaande heren.

⮕ Paco Gento was the first player to win the tournament on six occasions, with victories in 1955–56, 1956–57, 1957–58, 1958–59, 1959–60 and 1965–66, all during his time at Real Madrid.
⮕ Toni Kroos with Bayern Munich (2012–13) and Real Madrid (2015–16, 2016–17, 2017–18, 2021–22 and 2023–24)
⮕ Dani Carvajal, Nacho and Luka Modrić (2013–14, 2015–16, 2016–17, 2017–18, 2021–22 and 2023–24), all with Real Madrid
⮕ Paco Gento, Dani Carvajal and Luka Modrić played in all six finals that they won. While Toni Kroos has six Champions League titles to his name, he played in five finals, missing out in 2013. Similarly, while Nacho has won the competition six times, he only played in the final twice, in 2018 and 2024
⮕ Paco Gento and Dani Carvajal are the only players who started in all six finals that they won.

Laatst bewerkt:

Dames en heren, na een resem opvolgers van Maradonna zijn de GOATS aan de beurt de volgende decennia. :roflol:

Nieuwe Ronaldo: Mbappe
Nieuwe Messi: Echeverri

Ik weet wel dat Ronaldo niet tot zijn 25e in de vijfde competitie van Europa bleef spelen.

Jordan.png

Bizar

Man Utd heeft een wonderkind zoals X. Alsonso of Arteta nodig.

Cristiano Ronaldo lijkt helemaal klaar voor het EK in Duitsland. De 39-jarige aanvaller scoorde dinsdagavond twee keer in de vriendschappelijke interland van Portugal tegen Ierland (3-0 winst). Ronaldo staat nu op 130 doelpunten in het shirt van de Portugese nationale ploeg. De vedette van Al-Nassr had daarvoor 207 interlands nodig.
Confused Little Girl GIF

En die vervangers kosten niets......

Ik had niet verwacht dat ze hem bij Bayern ook zouden wegsturen. :thinking:

Denk zelf niet dat er veel clubs staan te springen voor De Ligt, zeker niet als Bayern er de hoofdprijs voor wil.

Misschien is Dortmund wel een optie daar Hummels vertrekt.

Jonatan Tah 30 mlj marktwaarde
De Ligt 65 mlj
Die bedragen gaan nergens over voor verdediger

Terug
Naar boven