Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Feit

Iemand anders moeten instappen.

De reden dat een Sancho bij BVB wel presteert en mij Man Utd niet heeft denk ik puur te maken met de druk, het verwachtingspatroon en het niveau van de PL en het team waar hij in speelt.

Ik denk niet dat dat aan een trainer ligt.

Ik vind de kritiek op Ten Hag sowieso bullshit. Half de selectie is constant geblesseerd en op sommige posities heeft hij letterlijk geen enkele beschikbare speler gehad op bepaalde momenten. Tsja, dan word je gewoon kapotgemaakt in de PL. Ook al zet je God neer in de dugout.

• Like
Waarderingen: GruX
Dovbyk trouwens topscorer in La Liga geworden. Benieuwd of hij een transfer gaat maken.

Misschien iets voor Zenit?

Wil hij überhaupt terug zolang Ten Hag er nog zit?
Ten Hag gaan ze daar echt niet houden. Ratcliffe zal een statement willen maken met zijn eerste coachaanstelling. En daarbij, ze werden achtste. :gek:

Louis van Gaal werd er ontslagen na het winnen van de FA Cup. Ten Hag kan maar beter gaan inpakken.

Kompany.jpg

Vincent kent de competitie zeer goed daar hij er faalde als speler.

Ten Hag wint FA- Cup

IMG_1061.jpeg

Gofferdomme, Pep.. Zo ga je het record qua gewonnen prijzen niet pakken! Alhoewel, Ferguson was nog net niet seniel geworden toen hij zijn laatste pakte.

Sowieso bizar hoe weinig finales hij heeft verloren. Hij werd ook nooit derde in de reguliere competitie, dacht ik.

Gofferdomme, Pep.. Zo ga je het record qua gewonnen prijzen niet pakken! Alhoewel, Ferguson was nog net niet seniel geworden toen hij zijn laatste pakte.

Sowieso bizar hoe weinig finales hij heeft verloren. Hij werd ook nooit derde in de reguliere competitie, dacht ik.
Ten Hag heeft dit tactisch ook wel echt goed gedaan vind ik, moet ook wel gezegd worden. De Bruyne, Foden en Haaland werden gewoon uitgeschakeld doordat united zo compact en op het midden van het veld speelde. Pas toen Doku er in kwam voor Kovacic veranderde dat.

Gündoğan was echt een groot verlies voor City dit seizoen. Allemaal door wat geneuzel over een contract. :no:

Messi.jpg

Vier jaar (Beckham) vs. 10 dagen :D

Hahaha wtf 🤣 Soms vraag ik me echt af hoe je bij deze geniale filmpjes komt🤣🤣
Jarenlange training. :D

Ondertussen ergens in Zuid-Amerika.

Is blijkbaar heel normaal daar. Misschien een idee voor als Nieuw Sloter speelt.

• Haha
Waarderingen: 6am
Terug
Naar boven