MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

NAC terug in de Eredivisie ten koste van Excelsior is wel een goede zaak. NAC is gewoon een Eredivisie club en Excelsior is KKD qua stadion / aanhang / sfeer / uitstraling etc.

Maar ook wel raar / stom dat de nummer 8!!! van de KKD kan promoveren naar de ED. Eigenlijk zou dat niet mogen kunnen denk ik toch.

Al die grote clubs zijn imo helemaal doorgedraaid met die trainers.

Op basis waarvan is Xavi nu bijvoorbeeld ontslagen? Vorig jaar kampioen geworden, dit jaar tweede. CL winnen is lastig, zeker gezien de recente puinhoop daar. Man van de club, heeft heel zijn leven aan Barcelona gewijd.

Eigenlijk zou je een soort regel moeten opstellen in het internationale voetbal dat iedere club een coach bijvoorbeeld een minimaal aantal jaar of wedstrijden in dienst moet hebben of je stelt een limiet in van het maximaal aantal coaches per 5 of 10 jaar ofzo.

Dit slaat allemaal nergens meer op, die trainers-carousel

• Like
Waarderingen: 6am
En ook nog een Duitser ervoor nemen

Terwijl Pochettino vrij is. :thinking:

Ten Hag heeft dit tactisch ook wel echt goed gedaan vind ik, moet ook wel gezegd worden. De Bruyne, Foden en Haaland werden gewoon uitgeschakeld doordat united zo compact en op het midden van het veld speelde. Pas toen Doku er in kwam voor Kovacic veranderde dat.
Dit doet alweer niet goed aan zijn "worst big-game player of all time" imago die hij bij veel critici heeft. :emo:

Die zakt ook steeds verder weg.
Zal Tadic wel bankzitter worden

Wat een vent. Nog steeds dezelfde drive als twintig jaar geleden.

Wat een vent. Nog steeds dezelfde drive als twintig jaar geleden.
Hij zou zo een Oscar kunnen winnen, die ontbreekt nog aan zijn prijzenkast

Angry Cristiano Ronaldo GIF by Sporza

Als Ronaldo nog in top drie van meest gedecoreerde spelers aller tijden wil komen dan moet hij nog vijf prijzen pakken. :eek:

14.jpg

UPDATED MAR 23, 2024

Ik weet wel niet wat de criteria zijn. 'k Heb ook geen zin om het op te zoeken. Ik breng het ter sprake omdat sommige voetbalsites de titel van Pep met Barcelona B niet meerekenen, anderen dan weer wel.

• Like
Waarderingen: GruX
Ik zeg 5-0 Real vanavond.

Ik gun het Reus, maar RM blijft de CL club bij uitstek. De laatste keer dat ze een finale verloren was in 1981. :emo:

RM.jpg

• Like
Waarderingen: GruX
Hij zou zo een Oscar kunnen winnen, die ontbreekt nog aan zijn prijzenkast
Ik zie Neymar geen traantje wegpinken in de woestijn na een verloren finale. Die kijkt alleen naar zijn bankrekening.

Eigenlijk is het toch ook gewoon een verkapt verloren talent. Zijn statistieken op zijn 28e waren zelfs beter dan van C. Ronaldo op zijn 28e. Er zat dus nog veel meer in. Maar goed, die verschrikkelijke persoonlijkheid en zijn diva mentaliteit hebben hem de das omgedaan. 'k Zag laatst nog beelden dat het Braziliaanse publiek zich tegen hem keerde.

Ronaldo Lima zei ooit publiekelijk dat hij psychische hulp moest zoeken. :roflol:

Opstelling Real Madrid: Courtois; Carvajal, Rüdiger, Nacho, Mendy; Valverde, Camavinga, Kroos; Bellingham; Vinícius Júnior, Rodrygo.

Terug
Naar boven