AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Bayern treble. Eerste keer sinds Inter? Komt niet vaak voor. Feli bayern. En succes Pep!

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 22:12 ----------

Spannend Sociedad en Valencia. Op de een of andere manier gun ik het de Basken wat meer

Zevende triple in Europa
Celtic (Sch) in 1967
Ajax (Ned) in 1972
PSV (Ned) in 1988
Manchester United (Eng) in 1999
Barcelona (Spa) in 2009
Inter (Ita) in 2010
Bayern München (Dui) in 2013

Zevende triple in Europa
Celtic (Sch) in 1967
Ajax (Ned) in 1972
PSV (Ned) in 1988
Manchester United (Eng) in 1999
Barcelona (Spa) in 2009
Inter (Ita) in 2010
Bayern München (Dui) in 2013

Kijk eens welk land de meeste trebles heeft :cool:

Van Gaal stopt na WK als Bondscoach, opvolger waarschijnlijk Ronald Koeman.

Nu andere tijden sport over eerste hooligans in Nederland. Spurs hoolies in De Kuip.

LOL ik zie dat het Ned elftal 0-2 (tussen stand) voor staat tegen die vrij nauwkeurige tegenstanders :D

Vanavond NL tegen Spanje onder de 21 poulewedstrijd. Op Eredivisie Live en sbs6 weet niet precies hoelaat. Maar verloren met 3-0

Laatst bewerkt:
Haha zag t net in de gym voorbij komen. Dat zou wat zijn als Lionel vanuit de bajes barca moet aanmoedigen :')

Misschien leuk voor de liefhebber: NEd 1 Over EK '88

Ik zou me geduld echt verliezen als ik daar zat, duurt retelang voordat die uit zijn woorden komt. Kun je beter je duits bewaren voor korte interviews na wedstrijden, dan je eerste persconferentie bij bayern voor 200 man.

2vtv5dt.jpg

:roflol:

:)

Ik zou me geduld echt verliezen als ik daar zat, duurt retelang voordat die uit zijn woorden komt. Kun je beter je duits bewaren voor korte interviews na wedstrijden, dan je eerste persconferentie bij bayern voor 200 man.

Laat wel zien dat hij niet heeft stilgezeten tijdens zn sabbatical.

EDIT: weet het al

Laatst bewerkt:
Psv goed bezig @ transfermarkt en als strootman echt weggaat voor 20miljoen dan komen er vast nog wat leuke spelers bij, nog 1 verdediger en t word leuk volgend seizoen..

PSV, ja we moeten echt meer tijd gaan steken in de jeud opleiding, jonge spelers laten doorstromen.
Oh laten we weer een half elftal gaan kopen voor het nieuwe seizoen.

De dames (Oranje) zijn net begonnen. headsUpje.......

Terug
Naar boven