MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

psv - zulte-warengem

makkie op papier ook al waren ze 2e vorig jaar.

waregem. Als Berrier, Leye, T Hazard en Malanda zin hebben kan het PSV van vorig jaar echt veel pijn gedaan worden, al heb ik de transferperiode in Nederland nog niet gevolgd(buiten Mertens).

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 19:31 ----------

Differdange uit, altijd lastig.

Kan daar spoken.

Dan heb je Dudelange nog niet gezien, met toppers als Wiggers(Mister Deca), Rentmeister, Karaca(yep, de pseudo-wereldturk van Anderlecht :roflol:. Heeft wel nog een hattrick tegen me gemaakt irl dus zegt veel over mijn doelmanscapaciteiten) en Caillet.

Laatst bewerkt:
waregem. Als Berrier, Leye, T Hazard en Malanda zin hebben kan het PSV van vorig jaar echt veel pijn gedaan worden, al heb ik de transferperiode in Nederland nog niet gevolgd(buiten Mertens).

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 19:31 ----------

Dan heb je Dudelange nog niet gezien, met toppers als Wiggers(Mister Deca), Rentmeister, Karaca(yep, de pseudo-wereldturk van Anderlecht :roflol:. Heeft wel nog een hattrick tegen me gemaakt irl dus zegt veel over mijn doelmanscapaciteiten) en Caillet.

Weg; strootman,pieters,mertens en lens.
Binnen; maher,arias,schaars,bruma,jozefzoon, rekik.

2 verdigers dus.. Niveau weet ik niet.. En er komen nog 1/2/3 spelers bij psv.

PSV zal helaas wel meedraaien voor de landstitel.
Gister stukje gezien van de afscheidswedstrijd van Van Bommel.
Vooral Bakkali, Depay en Maher vielen op, vooral Maher is een perfecte aankoop.

Hoop alleen dat ze finaal de mist ingaan dit seizoen, onzin met buitenlandse investeerders om half elftal te kopen.

Weg; strootman,pieters,mertens en lens.
Binnen; maher,arias,schaars,bruma,jozefzoon, rekik.

2 verdigers dus.. Niveau weet ik niet.. En er komen nog 1/2/3 spelers bij psv.

Nou, als Schaars, Maher en Bruma komen denk ik niet dat ZW veel kans heeft :D

Arias en Rekik ken ik helemaal niet, Jozefzoon al van gehoord maar kan ik niet plaatsen.

Anyway, ZW is vrij offensief ingesteld en gebouwd op een goede stofzuiger op het middenveld met creatieve spelers voor hem.

Defensief vind ik het niet veel, maar veel ploegen werden gewoon overdonderd doordat ze steeds met snelle counters en steekpasses moesten rekening houden. Ms dat daar hun kans ligt tegen PSV?
Beste countertactiek is zelf ook heel offensief spelen, terwijl de natuurlijke reactie terugkruipen is. Gezien Been dit snapte denk ik dat PSV dit ook gaat doen.

Laatst bewerkt:
Nou, als Schaars, Maher en Bruma komen denk ik niet dat ZW veel kans heeft :D

Arias en Rekik ken ik helemaal niet, Jozefzoon al van gehoord maar kan ik niet plaatsen.

Anyway, ZW is vrij offensief ingesteld en gebouwd op een goede stofzuiger op het middenveld met creatieve spelers voor hem.

Defensief vind ik het niet veel, maar veel ploegen werden gewoon overdonderd doordat ze steeds met snelle counters en steekpasses moesten rekening houden. Ms dat daar hun kans ligt tegen PSV?
Beste countertactiek is zelf ook heel offensief spelen, terwijl de natuurlijke reactie terugkruipen is. Gezien Been dit snapte denk ik dat PSV dit ook gaat doen.

Denk dat zw idd weinig kans heeft. Als de defensie van psv nu beter is dan helemaal niet.

2 opties; of 1 van de 3 eerste ballen van Zw gaat meteen raak zo niet ; psv 2-0 zw want denk met rekik>maher>locadia kan het heel snel gaan denk ik..

Blijkbaar is het vanavond bayern - barcelona (friendly)

Barça gebruikt geen spelers die actief waren in de copa.

Jeugdspelers zullen ook wel missen vanwege ek onder 21 bij barca.
Staat dan gewoon een C team ofzo.
Niet te vergeten dat het trieste vertrek van Vilanova ook effect heeft op barcalona.

Al kun je aan deze wedstrijd niet alles aflezen( fener wel met basis 11)
Oogt psv achterin toch heel stuk rustiger en frisser en zit er nog genoeg snelheid in!

Dat is ook niet echt moeilijk om de defensie van psv er beter uit te laten zien.

Blamage van Utrecht tegen FC Differdange (Luxemburg:eek:)

ben eigenlijk wel benieuwd naar het centrum van psv
bruma/rekik - gewaagd van cocu

Hoezo gewaagd ?, beide opgeleid door feyenoord, kan niet fout gaan :trollface:

dortmund maakt bayern in

Terug
Naar boven