MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

haha ik heb hun vorige wedstrijd serieus en objectief gekeken, maar dames voetbal zuigt zo hard dat ik het niet nog eens kan opbrengen XD

idd ze kunnen niet eens een counter met 2 vs 1 uitspelen. ben vergeten welke teams het waren.

haha ik heb hun vorige wedstrijd serieus en objectief gekeken, maar dames voetbal zuigt zo hard dat ik het niet nog eens kan opbrengen XD
:roflol: ja het is soms tenenkrommend :o ook een simpel driehoekje zit er niet in.
maar als het Oranje is, ben ik altijd IN......

Zitten er wel 2 tussen die yammie zijn (dames)...:D

Noorwegen kan een aardig balletje trappen, nederland is niet om aan te gluren XD

:roflol: ja het is soms tenenkrommend :o ook een simpel driehoekje zit er niet in.
maar als het Oranje is, ben ik altijd IN......

Zitten er wel 2 tussen die yammie zijn (dames)...:D

Misschien een idee om volgende keer aan de kant te gaan staan en flink te flexen om op die manier de (dames) te verleiden?

PSV, ja we moeten echt meer tijd gaan steken in de jeud opleiding, jonge spelers laten doorstromen.
Oh laten we weer een half elftal gaan kopen voor het nieuwe seizoen.

met strootman is er straks ook voor 40-45miljoen verkocht hea.. dat kun je niet opvullen met jeugdspelers.

Veel te groot risico om met jeugd spelers te gaan spelen voor een club als PSV

Klopt een speler als Strootman en Mertens zelfs is niet direct op te vangen met een jeugdspeler.
Alleen ze doen nu weer precies hetzelfde als altijd en dat is een elftal kopen.
Ondertussen vinden ze het vreemd dat een talent ervoor kiest om naar Ajax te gaan.

Zeg ook niet dat ze meteen een half elftal met jeugdspelers moeten opstellen maar het komt gewoon krom over dat ze eerst roepen dat ze meer in de jeugd gaan steken en ondertussen veel spelers kopen.
Stijn Schaars, komop zeg, ik kan moeilijk geloven dat ze niet een talent hebben lopen die beter is.
Ja, ze zullen misschien 1 seizoen nodig hebben om te wennen maar dat moeten ze bij elke club.

Klopt een speler als Strootman en Mertens zelfs is niet direct op te vangen met een jeugdspeler.
Alleen ze doen nu weer precies hetzelfde als altijd en dat is een elftal kopen.
Ondertussen vinden ze het vreemd dat een talent ervoor kiest om naar Ajax te gaan.

Zeg ook niet dat ze meteen een half elftal met jeugdspelers moeten opstellen maar het komt gewoon krom over dat ze eerst roepen dat ze meer in de jeugd gaan steken en ondertussen veel spelers kopen.
Stijn Schaars, komop zeg, ik kan moeilijk geloven dat ze niet een talent hebben lopen die beter is.
Ja, ze zullen misschien 1 seizoen nodig hebben om te wennen maar dat moeten ze bij elke club.

hier keek ik ook raar van op idd, ook ivm de leeftijd enz

die arias daarin tegen wil ik wel is zien spelen bij psv.

Strootman moet de nieuwe Totti worden bij Roma...

De Dames aka Oranje gaat zo weer voetballen , headsUpje...:)

Marta is dan ook de messi/ronaldo van het vrouwenvoetbal.
Ik ken bitter weinig tot niets van vrouwenvoetbal, maar haar ken ik wel.

Marta is dan ook de messi/ronaldo van het vrouwenvoetbal.
Ik ken bitter weinig tot niets van vrouwenvoetbal, maar haar ken ik wel.

die is echt goed idd, heb die de mooiste actie zien maken ( op tv) van alle mannelijke & vrouwelijke voetballers.

volgens mij vorig jaar of 2 jaar terug dat ze zon truc deed dat ze de bal tussen der benen iets omhoog deed en vervolgens via haar hak over een andere speler heen deed om daarna een mooie voorzet te geven.

Utrecht onderuit tegen...FC Differdange uit Luxemburg in de voorronde EL!!! 2-1 Blamage

psv - zulte-warengem

makkie op papier ook al waren ze 2e vorig jaar.

Vitesse wordt kampioen dit jaar.

Terug
Naar boven