AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Wat is Van Bommel toch een verschrikkelijke slechte speler.

Zweden gaat los, 3-2.

Duitsland - België, was een knap staaltje voetbal van de rode duivels. Maar natuurlijk een verwachte overwinning van Duitsland.

Nu Nederland, die doen het echt dramatisch vergeleken met België. Te mooi die 2 doelpunten binnen 5 minuten voor Zweden. Nu is Nederland helemaal de kluts kwijt. :D

is die verbinding bij jullie ook zo slecht? alle zenders doen het goed van ziggo behalve me veronica

ja ligt aan mijn verbinding zie ik, ik heb gewoon een avi kabel van dat kastje naar de tv lopen, als ik die een beetje verbuig veranderd het beeld in lange blokken. Heb wel hdmi kabel maar zit geen hdmi in dat kastje.

Nog tips hoe ik het beeld snel kan afstellen? want die ******@#*%*% kabel moet precies goed zitten.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 21:55 ----------

Heb 'm nu redelijk goed, aantal zenders doen het niet maar is niet zo probleem.

Ik snap niet wat mensen zo speciaal vinden aan die Elia... is dat bij gebrek aan beter ofzo?

Zwede wordt geaaaaaak jongeeeeee

Bert van Marwijk schijnt smeergeld aangepakt te hebben, dus Bertje heeft gelijk.

Zwede wordt geaaaaaak jongeeeeee

Bert van Marwijk schijnt smeergeld aangepakt te hebben, dus Bertje heeft gelijk.

Bert van Marwijk schijnt negerlullen in een donkere steeg te ppen. Geloof je natuurlijk ook meteen. Nederland heeft gewoon uitermate slecht gevoetbalt.

Bert van Marwijk schijnt negerlullen in een donkere steeg te ppen. Geloof je natuurlijk ook meteen. Nederland heeft gewoon uitermate slecht gevoetbalt.

ik had radio geluisterd vandaag ergens, toen zij bert dat die geld had gekregen voor een nieuw huis en pensioen rendement naar boven

Bosnie staat voor tegen Frankrijk

eerste keer naar een EK

spanneeeendddd.....

ik had radio geluisterd vandaag ergens, toen zij bert dat die geld had gekregen voor een nieuw huis en pensioen rendement naar boven

Ik heb vandaag een brief gevonden op straat waarin stond dat Bert van Marwijk fan was van Gerard Joling en vaker met hem swingerparties afgaat met het hele Nederlands elftal.

Die opstelling ook weer. :roflol: Kuijt en Van Persie op de vleugels.

Zo wordt het nooit wat. Van Marwijk, faalkneus.

Terug
Naar boven